تاجیکستان ۶ - نپال صفر/ گام بلند تاجیکی‌ها برای رسیدن به جام ملت‌های آسیا

مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا از امروز به میزبانی ارومیه آغاز شد و در اولین مسابقه تیم ملی فوتسال تاجیکستان توانست از سد تیم نپال عبور کند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا در منظقه جنوب و مرکز آسیا امروز به صورت رسمی در ارومیه آغاز شد و در اولین دیدار امروز و از گروه اول این مسابقات ابتدا ۲ تیم نپال و تاجیکستان از ساعت ۱۳ به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم ملی تاجیکستان موفق شد با نتیجه پر گل ۶ بر صفر از سد تیم ملی نپال عبور کند و گام بلندی را برای صعود به مرحله اصلی جام ملت‌های آسیا بردارد.

تاجیکستان در بازی دوم خود فردا باید به مصاف تیم قدرتمند افغانستان برود و همچنین تیم نپال هم باید رو در روی تیم ملی ازبکستان دیگر تیم قدرتمند این گروه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: حسن‌زاده: بازی مقابل ترکمنستان و قرقیزستان بسیار مفید است/ در بازی‌های مقدماتی با جدیت به میدان می‌رویم


در ادامه بازی‌های امروز و از گروه اول مسابقات ۲ تیم ملی افغانستان و ازبکستان از ساعت ۱۵:۳۰ در یک بازی جذاب و تماشایی به مصاف هم می‌روند. افغانستان از تیم‌های خوب این دوره از رقابت‌ها است و همچجنین تیم ملی ازبکستان هم از تیم‌های با سابقه و ریشه دار در فوتسال آسیا است و پیش بینی می‌شود که بازی این دو تیم یک دیدار جذاب و تماشاگر پسند خواهد بود.

همچنین در آخرین بازی امروز هم ۲ تیم ملی فوتسال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین رنکینگ جهانی/ تیم ملی فوتسال ایران همچنان بر بام آسیا


لازم به توضیح است در روز دوم مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا و از گروه اول این رقابت‌ها فردا ۲ تیم ملی افغانستان و تاجیکستان از ساعت ۱۳ به مصاف هم می‌روند. همچنین نپال و اربکستان هم از ساعت ۱۵:۳۰ در مقابل هم قرار می‌گیرند و در آخرین بازی روز دوم تیم ملی ترکمنستان به مصاف تیم ملی قرقیزستان خواهد رفت و در این روز تیم ملی فوتسال کشورمان بازی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از رقابت های مقدماتی فوتسال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار