دستگیری سارق خودرو‌های پراید در نیشابور

سارق حرفه‌ای ۱۴ خودرو‌ی پراید و اوراق آن‌ها در نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری سارق خودرو‌های پراید در نیشابورسرهنگ حسین دهقان پور فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر سرقت خودرو‌های پراید در سطح شهرستان نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۲ جمهوری قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان دایره تجسس کلانتری در بررسی‌های اولیه و میدانی متوجه شدند گزارش‌های دیگری در سطح شهرستان مبنی بر رها کردن خودرو‌های پراید مسروقه پس از اوراق کردن آن‌ها در نقاط مختلف شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شده است که عزم کارآگاهان برای کشف و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی بیشتر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه با اشراف اطلاعاتی متهم راکه دارای سابقه بود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی این فرد را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهم ۳۹ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۱۴ فقره سرقت خودرو پراید و اوراق نمودن آن‌ها اعتراف و اظهار داشت:خودرو‌های پراید راپس از سرقت اوراق و در اطراف شهرستان رها کرده است که در ادامه تحقیقات فنی تعداد ۶ دستگاه خودرو پراید رها شده در نقاط مختلف کشف و قطعات ۸ دستگاه خودرو مسروقه دیگر نیز از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورافزود: تحقیقات از متهم به منظور کشف سایر سرقت‌های احتمالی، ادامه دارد.

 دهقانپور  بیان کرد: خودرو‌های خود را به وسایل ایمنی تجهیز و خودرو‌ها را در پارکینگ‌های دارای مجوز و یا نقاطی که دوربین‌های سطح شهر به آن‌ها مشرف می‌باشد، پارک کنند ضمن این که شهروندان و افرادی که خودرو‌های پراید آنان پس از سرقت اوراق شده، می‌توانند برای شناسایی اموال خود به کلانتری ۱۲ جمهوری واقع در بلوار جمهوری مراجعه کنند.
 
انتهای پیام// س. ح
 
 

دستگیری سارقان خودرو در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار