دستگیری سارق حرفه‌ای با ۳۸ فقره سرقت در تربت جام

فرمانده انتظامی شهرستان "تربت جام" از دستگیری سارق موتور کولر‌های آبی و کشف ۳۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۳۸ فقره سرقت در تربت جامبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت موتور و دینام کولر‌های آبی در سطح شهر تربت جام، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱، با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق شدند، سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ قهستانی افزود: متهم در تحقیقات اولیه که توسط ماموران تجسس کلانتری ۱۱ انجام گرفت به ۲۸ فقره سرقت موتور و دینام کولر‌های آبی در سطح شهر "تربت جام" اقرار و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر قابل توجهی موتور کولر کشف و تحویل مال باختگان شد و سپس جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی تربت جام تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی به ۱۰ فقره سرقت دیگر موتور و دینام کولر‌های آبی نیز اعتراف کرده است.

او درخصوص شیوه سرقت متهم، گفت: سارق که شاگرد کولرسازی بوده پس از سرویس کولر‌های شهروندان محل‌های بدون دوربین مداربسته و مجاور ساختمان‌های نیمه کاره را انتخاب و با عبور از پشت بام اقدام به سرقت لوازم کولر می‌کرد.

سرهنگ قهستانی افزود: مالخر اموال سرقتی نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه اموال مکشوفه، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام//س، ج
 
 

مالخر اموال سرقتی شناسایی شد

 

برچسب ها: اخبار اجتماعی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.