بازی Control فقط از طریق لانچر Epic Games اجرا خواهد شد

شرکت Remedy Entertainment به تازگی بروزرسانی جدیدی را برای بازی Control منتشر کرده که این بروزرسانی باعث شده تا بازی فقط از طریق لانچر فروشگاه Epic Games اجرا شود.

بازی Control فقط از طریق لانچر Epic Games اجرا خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Control یکی از عناوین ساخته شده توسط استودیو Remedy Entertainment است که در آگوست سال جاری و نزدیک به دو ماه پیش وارد بازار شد. این بازی در عرض دو ماه توانسته است نظر بسیاری از کاربران را جلب کند و به دلیل داشتن داستانی بسیار جذاب، به یکی از عناوین بحث برانگیز دنیای عناوین رایانه‌ای فعلی تبدیل شده است. این بازی پس از عرضه به طور مداوم و مستمر بسته الحاقی دریافت کرد و شرکت Remedy Entertainment سعی کرد از این طیق ایرادات موجود در بازی را برطرف کند. اولین بروزرسانی این بازی در اوایل این هفته در دسترس کاربران قرار گرفت که با این بروزرسانی قابلیت Photo Mode به بازی اضافه شد و برخی از مشکلات کوچک بازی Control نیز برطرف شد.

بازی Control فقط از طریق لانچر Epic Games اجرا خواهد شد

اما پس از دریافت این بروزرسانی گیمرهای پلتفرم کامپیوتر متوجه شدند که این بازی فقط از طریق لانچر Epic Games اجرا می‌شود و کاربران نمی‌توانند این بازی را به طور مستقیم و یا از بخش کتابخانه فروشگاه Steam اجرا کنند و به این ترتیب اجرای بازی در حالت آفلاین به طور کامل از دسترس گیمرها خارج شده است. همچنین جدیدترین بروزرسانی بازی باعث شده است که پشتیبانی بازی از Steam Controller نیز حذف شود و این قابلیت از دسترس کاربران خارج شود.


بیشتر بخوانید: امکان بازی با ۲۰ شخصیت مختلف در عنوان Watch Dogs Legion


شرکت Remedy Entertainment در این باره اعلام کرد که هدف از اجرای بازی فقط از طریق لانچر Epic Games، جلوگیری از کرک شدن بازی است و این شرکت هرگز قصد ندارد مانع از اجرای بخش آفلاین بازی شود؛ این بخش هم اکنون در دسترس گیمرها قرار دارد و گیمرها کافی است تنها برای ورود به بازی به اینترنت متصل شوند. همچنین شرکت سازنده بازی اعلام کرد که بروزرسانی اخیری که برای نسخه کامپیوتر منتشر شده است، قابلیت Photo Mode را به طور موقت از بازی حذف کرده است و به زودی این قابلیت به بازی برگردانده خواهد شد.

انتهای پیام/

اجرای انحصاری بازی Control از طریق لانچر Epic Games

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار