هدست سنهایزر GSP 370 با عمر باتری ۱۰۰ ساعت

شرکت سنهایزر آلمان نسل جدید از هدست‌های مخصوص بازی را تولید کرد که دارای توانایی‌هایی خاص و امکاناتی پیشرفته هستند.

هدست Sennheiser GSP 370 با عمر باتری ۱۰۰ ساعتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسل جدید هدست‌های شرکت سنهایزر با طراحی شگفت‌انگیز و قابلیت‌های فوق‌العاده خود به خوبی با کنسول‌های بازی هماهنگ شده و صدایی با کیفیت را به کاربران ارائه می‌دهد. این هدست‌های پیشرفته سنهایزر GSP 370  نام دارد.


بیشتر بخوانید: تلفیق واقعیت و جهان مجازی در عینک‌های هوشمند اپل


مهم‌ترین نکته در نسل جدید هدست‌های سنهایزر توانایی بسیار زیاد این دستگاه‌ها در نگهداری شارژ است. از آنجایی که این هدست‌ها به صورت بی‌سیم است و اتصال دائم به رایانه ندارند ظرفیت ذخیره‌سازی شارژ در باتری بسیار مهم است.سنهایزر اعلام کرده است هدست GSP 370 بسیار خوبی در نگهداری شارژ است و تنها با یکبار شارژ می‌توان تا ۱۰۰ ساعت از آن استفاده کرد. 

هدست Sennheiser GSP 370 با عمر باتری ۱۰۰ ساعت

ظرفیت شگفت‌انگیز باتری هدست سنهایزر GSP 370

کیفیت صدای خروجی از این هدست در مقایسه با نسل گذشته هدست‌های سنهایزر تا حد قابل توجهی ارتقاء یافته است. کاربر می‌تواند از طریق رایانه خود تظیمات صدا را انجام داده و صدایی با بیس بیشتر یا کمتر را دریافت کند. هدست سنهایزر GSP 370 علاوه بر اتصال بی‌سیم از طریق کابل USB به دستگاه‌هایی نظیر لپ‌تاپ مک‌بوک و پلی‌استیشن ۴ وصل می‌شود. 

هدست Sennheiser GSP 370 با عمر باتری ۱۰۰ ساعت

یکی از هیجان انگیز‌ترین قسمت‌های هر بازی رایانه‌ای صدای آن‌ها است. موسیقی متن یک بازی می‌تواند لذت آن را دوچندان کند. اما شاید موسیقی که شما دوست دارید برای فردی دیگر آزار دهنده باشد لذا می‌توان با هدست GSP 370 به تنهایی از صدای بازی لذت برد. این هدست از لحاظ ظاهری نیز بسیار زیبا است و نظر کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند. 

هدست Sennheiser GSP 370 با عمر باتری ۱۰۰ ساعت

وزن پایین هدست‌های GSP 370 باعث می‌شود کاربران در استفاده‌های طولانی مدت دچار خستگی نشده و کاملا احساس راحتی کنند. نکته دیگر در مورد این هدست وجود میکروفون در روی آن است. در مواردی که نیاز به ارتباط با کاربران دیگر باشد می‌توان از میکروفون آن استفاده کرد. 

انتهای پیام/

هدست سنهایزر GSP 370 ساعت‌ها نیاز به شارژ مجدد ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار