دستگیری قاتل مسلح کمتر از پنج روز؛

قاتل شهروند کرمانی دربندرعباس دستگیرشد

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: قاتل مسلح فراری که اواخر هفته گذشته به همراه تعدادی همدست مرتکب قتل شده بود، در بندرعباس دستگیر شد.

قاتل شهروند کرمانی دربندرعباس دستگیرشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان،دادخدا سالاری دادستان عمومی وانقلاب کرمان در تشریح جزئیات این پرونده گفت: در پی ورود شبانه اشخاص ناشناسی به منزلی واقع در شهر کرمان در آخر هفته گذشته و تیر اندازی به وسیله اسلحه کلانشیکف، خانم خانواده به قتل رسید.

او افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و با تشکیل تیم ویژه در پلیس آگاهی با توجه به معلوم نبودن هویت مهاجمین و اهمیت موضوع اقدامات لازم در جهت شناسایی قاتلین و مهاجم‌های مسلح انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت: در نهایت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هویت قاتل و افراد مسلح همراه وی مشخص و عملیات ویژه‌ای برای دستگیری آنان آغاز شد.

سالاری افزود: پس از بررسی‌های انجام شده، مشخص گردید که قاتل به همراهی همدستان خود پس از ارتکاب قتل به سمت استان‌های مجاور متواری شده که با اقدامات پلیسی و تعقیبی، در نهایت قاتل مسلح در روز گذشته در بندرعباس ردگیری و توسط مامورین پلیس آگاهی دستگیر و به بزه قتل مسلحانه اعتراف کرد.

او  تصریح کرد: انگیزه قتل اختلافات بین دو طرف  و جنبه انتقام گیری مطرح بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات موثر و انقلابی بازپرس ویژه قتل، فرماندهی انتظامی استان کرمان، ریاست پلیس آگاهی و مجموعه پلیس در شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از پنج روز، گفت:تلاش دستگاه قضایی استان و مجموعه پلیس، ایجاد امنیت پایدار برای شهروندان و مقابله جدی با جرائم خشن و تهدید علیه امنیت مردم است.

انتهای پیام/ح

قاتل متواری ازکرمان در بندرعباس شناسایی شد

برچسب ها: قاتل فراری ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار