پلمب ۱۱۳ واحد ضایعاتی در شیراز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز گفت: ۱۱۳ واحد ضایعاتی سطح شهر شیراز از ابتدای امسال تاکنون پلمب شده است.

پلمپ ۱۱۳ واحد ضایعاتی در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های محصولات کشاورزی شهرداری شیراز از پلمب ۱۱۳ واحد ضایعاتی خبر داد و گفت: پلمپ این واحد‌ها بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها انجام شده است.

عباسی با بیان اینکه این واحد‌ها مشکلات شدید بهداشتی برای شهروندان ایجاد کرده بودند، افزود: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری مشاغل مزاحم را اطلاع دهند.

او با بیان اینکه پرونده سنگ فروشان محور شمال غرب شیراز در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مطرح و به اتفاق آرای رأی به جابه جایی و ساماندهی آن محور مطابق با بافت منطقه و کاربری موجود داده شد، گفت: مصالح فروشی ها، سنگ فروشی ها، کارگاه‌های تولید آهک و گچ، شن و ماسه، آسفالت و دامداری‌های سبک و سنگین، مرغداری‌ها و کارگاه‌های شارژ پیک نیک و کپسول جزو مشاغل مزاحم آلاینده و خطرناک محسوب می‌شوند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های محصولات کشاورزی شهرداری شیراز با اشاره به انتقال چهار کارخانه بزرگ از سطح شهر شیراز، افزود: عملیات و برنامه ریزی انتقال چهار کارخانه بزرگ روغن نباتی، سیمان، پشم شیشه و ریشمک از طریق استانداری در حال اجرا است.

عباسی با بیان اینکه هفت سایت شامل سایت آهن فروشان، سنگ فروشان، درب و پنجره سازان و ماشین آلات سنگین در حال اجرا است، گفت: شهرداری شیراز نیز زمینی به مساحت ۴۵۰ هکتار را جهت تغییر کاربری از کار گروه امور زیربنایی استانداری پیگیری می‌کند تا سایت بزرگی را جهت ساماندهی مشاغل مزاحم راه اندازی کند.

او افزود: بر اساس مصوبه هیأت وزیران ایجاد سایت‌های ساماندهی مشاغل مزاحم به عهده اتحادیه هر صنف است که بر این اساس صاحبان مشاغل مزاحم می‌توانند در سایت‌های اتحادیه و یا در سایت‌های شهرداری اسکان یابند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های محصولات کشاورزی شهرداری شیراز با بیان اینکه زمینی در مجاورت میدان میوه و تره بار مرکزی شیراز جبرای ساخت سردخانه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اقدامات زیربنایی برای ساخت بزرگترین سردخانه توسط شهرداری شیراز در حال اجرا است.

عباسی گفت: وسعت این سردخانه ۴ هکتار و با حجم حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار تن محصول با مشارکت و سرمایه گزاری بخش خصوصی در حال اجرا است.
انتهای پیام/م

پلمب ۱۱۳ واحد ضایعاتی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار