تکذیب شایعه نرخ ۲ میلیون تومانی پرواز مشهد- تهران

بررسی‌های انجام شده در سایت‌های مختلف هواپیمایی نشان می‌دهد که قیمت بلیط پرواز تهران ــ مشهد تاسقف ۹۱۹ تومان در نوسان است.

تکذیب شایعه نرخ ۲ میلیون تومانی پرواز مشهد- تهران به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر و تعطیلی چند روز هفته آینده، خبری مبنی بر رسیدن بلیت پرواز تهران ــ مشهد به مرز ۲ میلیون تومان در برخی منایع خبری منتشر شد که بررسی قیمت بلیت پرواز‌های داخلی در سایت‌های فروش حاکی از آن است که هم‌اکنون بلیت پرواز تهران ــ مشهد برای تاریخ ۲ آبان‌ از ۱۵۶ هزار ۸۰۰ تومان تا ۹۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان در نوسان است و خبر رسیدن این نرخ به قیمت ۲ میلیون تومان تکذیب شد.
 
برای جویا شدن از جزییات این خبر، محمد مهدی فرقانی رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: گزارشی مبنی بر افزایش قیمت بلیط ها به دو میلیون تومان رسماٌ اعلام نشده و با متخلفین قطعا برخورد خواهد شد.
او تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلفی در این مورد مردم می‌توانند با شماره ۳۳- ۳۲۲۸۱۸۳۰ تماس بگیرند و تخلف مورد نظر را ذکر کنند.
 
 
 
تکذیب شایعه نرخ ۲ میلیون تومانی پرواز مشهد- تهران
 
 
 
انتهای پیام//م.پ
 

تکذیب نرخ بلیت ۲ میلیون تومانی پرواز تهران-مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.