تب داغ قیمت‌ بلیط‌های هواپیمایی در ایام اربعین

کارشناس مسئول بازرسی و رسیدگی سازمان صنعت و معدن و تجارت گفت: در سفر اربعین امسال قیمت بلیط‌ پرواز‌ رفت و برگشت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌باشد.

تب تند قیمت‌های بلیط‌های هواپیمایی

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی مقدسی کارشناس مسئول بازرسی و رسیدگی سازمان صنعت و معدن و تجارت گفت: در این روز‌ها که اوج خرید و فروش‌های بلیط‌های نجف، بغداد و مشهد است برخی مشکلات به وجود آمده که به همت و پیگیری مردم برای جلوگیری از این سری اتفاقات در آینده نیازمندیم.

او تصریح کرد: در این مقاطع حساس سازمان هواپیمایی برای جلوگیری از افزایش نادرست و غیر منطقی قیمت‌ بلیط‌ پرواز‌ها را چه عادی و چه قسمت ویژه را قیمت گذاری می‌کند که برای اربعین امسال قیمت رفت ۱ میلیون ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و با همین نرخ رفت و برگشت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌باشد.

کارشناس مسئول بازرسی و رسیدگی سازمان صنعت و معدن و تجارت گفت: قیمت‌ قسمت‌های ویژه براساس نوع خدمات ارئه شده متفاوت است و طبق همین قیمت گذاری‌ها بعضی از سایت‌ها و نمایندگی قیمت‌های غیر واقعی برای مشتری ارئه کرده اند و یا با اعلام کردن پر بودن قسمت عادی سعی بر فروش بلیط‌های ویژه خود داشته اند.

مقدسی افزود: ما برای اینکه حقی از مشتری‌ها و مردم ضایع نشود با جدیت در بازرسی‌ها و گشت‌ها با این دسته از افراد برخورد می‌کنیم و از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده این نوع تخلفات حتما با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

او تصریح کرد: در صورتی که مردم از این نوع بلیط‌ها خریداری کرده اند و سفر انجام شده است یا نزدیک به سفر هستند حتما به سازمان صنعت و معدن و تجارت واقع در خیابان پاسدارن مراجعه کنند تا  با شکایت مردم با متخلفین برخورد جدی شود و مبالغ پرداختی اضافی به خریداران برگرداننده شود.

انتهای پیام//م.‌ی
 


برخورد جدی با متخلفان گران فروشی بلیط‌های هواپیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.