نصب گیت و ایزوله شدن پایانه مسافربری امام رضا (ع) از آبان ماه

معاون عمران، حمل و نقل وترافیک شهرداری مشهد گفت: به منظور حذف دلالان از پایانه امام رضا (ع)،جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافران در این پایانه از آبان ماه ایزوله و گیت نصب می شود.

نصب گیت وایزوله شدن پایانه مسافربری امام رضا (ع)  از آبان ماه خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اینکه مسافران زیادی از ورودی پایانه امام رضا (ع) وارد مشهد می‌شوند که نیازمند ساماندهی بیشتر است، گفت: به همین منظور برای حذف دلالان و ایجاد حس امنیت و آرامش برای زائران و مسافران در پایانه امام رضا (ع) طرح نصب گیت وایزوله کردن سالن‌ها و جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافران از آبان ماه اجرایی می‌شود.

او تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که زائران و مسافران از آن گلایه داشتند و فضایی به دور از آرامش و امنیت را برای آن‌ها ایجاد می‌کند، حضور دلالان در پایانه امام رضا (ع) است که برای رفع این مشکل طرح ایزوله کردن و ممنوع شدن فروش بلیت در پایانه در حال اجرا شدن است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد  با بیان اینکه در حال حاضر ۴ سالن ورود و خروج مسافر، سرویس‌های دربستی، سالن فروش یک و دو فروش بلیت و ۱۰ جایگاه سوار و پیاده شدن مسافر به اتوبوس در پایانه امام رضا (ع) وجود دارد، گفت: به دلیل ایزوله نبودن و نداشتن گیت، دلالان امکان حضور دراین مکان‎‏ها را دارند.

کاظمی با اشاره به اینکه اجرای این عملیات با هماهنگی انجمن های صنفی شرکت های مسافربری در این پایانه صورت می گیرد، افزود:  در طرح جدید شرکت‌های فروش بلیت جمع آوری و ۱۰ کانتر در هسته مرکزی سالن اصلی پایانه ایجاد خواهد شد.
 

 فروش بلیت در پایانه امام رضا (ع) فقط یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس


او تصریح کرد: بر اساس این طرح، فروش بلیت از طریق اینترنت و آژانس‌های مسافرتی خارج از پایانه انجام و فروش بلیت درپایانه از سوی شرکت‌ها ممنوع خواهد بود و تنها یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس و در صورت خالی بودن صندلی، کانتر‌ها می‌توانند نسبت به فروش بلیت اقدام کنند.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه این عملیات تقریبا مانند ورودی گیت های فرودگاه صورت می گیرد،گفت: در ورودی سالن‌های ترانزیت گیت عبور نصب خواهد شد که تنها مسافران و از طریق بارکد بلیت می‌توانند از آن عبور کنند و وارد سالن و سپس جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافر شوند، به این ترتیب با ایزوله شدن سالن‌ها و جایگاه‌ها دلالان امکان حضور در این مکان‌ها و ایجاد مزاحمت برای زائران و مسافران را ندارند.

کاظمی با اشاره به اینکه تعدادی از گیت‌ها نصب و محل استقرار ۱۰ کانتر درسالن اصلی آماده شده است، ادامه داد: ایزوله شدن جایگاه‌های پیاده و سوارشدن مسافران نیز در حال انجام است بنابراین طبق برنامه ریزی‌های انجام شده حذف دلالان و ممنوع شدن فروش بلیت در پایانه امام رضا (ع) در آبان ماه اجرایی خواهد شد.
 
انتهای پیام//ز.م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار