رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آب پاکی را روی دست نساجی ریخت

جمشید نورشرق گفت: تا زمانی که باشگاه‌ها بدهی‌های خود را پرداخت نکنند، خبری از کارت بازی جدید برای آن‌ها نخواهد بود.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آب پاکی را روی دست نساجی ریختبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره اضافه شدن علیرضا حقیقی، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران به نساجی مازندران، با وجود ممانعت ثبت قرارداد بازیکن جدید با این تیم،‌ بیان کرد: نساجی مثل چندین تیم دیگر مشکلاتش باقی مانده است. بدهی‌های قطعی از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون دارند. فدراسیون با این تیم‌ها همکاری و مماشات داشت و تصمیمی هم با مسئولان فدراسیون از جمله دبیر کل گرفته شد. قرار بر این بود که در ازای صدور نیمی از کارت‌های بازی بازیکنانشان  (۶ از ۱۲) مشکلات مالی و بدهی‌های خود را طی بازی زمانی ۲ هفته‌ای حل کنند.


بیشتر بخوانید: حضور دروازه‌بان سابق پرسپولیس در لیگ برتر مشروط شد


نورشرق ادامه داد: باید رضایت طلب‌کاران جلب می‌شد. اما نساجی به جای ۶ کارت، ۹ کارت دریافت کرد. این موضوع  را باید هواداران نساجی بدانند. ۳ کارت صادر نشد، اما آقایان در این باشگاه حرکتی برای تسویه این بدهی‌ها انجام ندادند. حالا بازیکن جدیدی هم به خدمت گرفتند. این برای ما سوال است که چرا وقتی بدهی‌ها برطرف نشده، با قرارداد جدید مسئولیت مالی خود را افزایش می‌دهیم؟

او گفت: در صلاحیت ما نیست که به باشگاه‌ها  اعلام کنیم که بازیکن جدید جذب نکنند، اما در باره بدهی‌ها باید بدانند تا زمانی که بدهی‌های خود را پرداخت نکنند، خبری از کارت بازی جدید برای آن‌ها نخواهد بود. یکی از هواداران نساجی چند روز پیش به من زنگ زد و به صورت دلسوزانه و محترمانه با من صحبت کرد. هواداران باید وضعیت مالی باشگاه‌هایشان را بدانند. در کمیته تعیتن وضعیت به دنبال شفاف‌سازی چنین مسائلی هستیم.


بیشتر بخوانید: هنوز کارت بازی ۳ بازیکن نساجی صادر نشده است


محمد قاضی،  مهرداد کفشگری، جواد جلالی، و محمدحسن باباگلی چهار بازیکنی هستند که به دلیل بدهی‌های تیم‌شان، هنوز کارت بازی برای حضور در لیگ نوزدهم را دریافت نکردند  و با این وجود، روز‌های گذشته این تیم شمالی کشورمان اقدام به عقد قرار داد با علیرضا حقیقی، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کرده است.

انتهای پیام/

توضیحات نورشرق درباره قرارداد حقیقی با نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار