تجهیز شهرک صنعتی مازندران به ماشین اطفاء حریق

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ۱۱ شهرک صنعتی استان به ماشین اطفاء حریق تجهیز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ایمنی واحد‌های تولیدی و صنعتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به اینکه هر واحد تولیدی باید مسائل ایمنی را رعایت کند، به لحاظ امنیت روانی برای سرمایه گذاران، خرید ماشین آتش نشانی و تجهیزات اطفاء حریق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه تجهیز شهرک‌های صنعتی به ماشین اطفاء حریق در راستای برقراری امنیت و حفاظت از دارایی سرمایه گذاران است، افزود: این تجهیزات برای مقابله با حوادث غیر پیش بینی شده استفاده می‌شود.

موسوی گفت: تاکنون شهرک‌های صنعتی امامزاده عبداله آمل، بندپی شرقی، منصورکنده بابل، بهشهر، مرزن آباد چالوس، ساری ۱، بشل سوادکوه، سلمانشهر، نکا، چمستان نور و شهدای محمودآباد به ماشین اطفاء حریق مجهز شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی اطفاء حریق و ایمنی برای واحد‌های تولیدی و صنعتی، نصب بنر، تهیه بروشور، ارسال پیامک با مضامین هشدار‌های حوادث ناشی از آتش سوزی و رعایت ایمنی، از مهمترین اقدامات شرکت بوده است.

انتهای پیام/ م

اضافه شدن ماشین اطفاء حریق به ۱۱ شهرک صنعتی مازندران

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار