ویژه برنامه‌های حرم عبدالعظیم (ع) در دهه پایانی صفر

آستان حرم عبدالعظیم (ع) ویژه برنامه هایی برای رحلت نبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می کند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم شب رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مصادف با شنبه ۴ آبان ماه، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حلوائیان و مدیحه سرائی حاج اسداله عرب سرخی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

در روز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۱۱ صبح مراسم سوگواری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین موسویان و قرائت زیارتنامه پیامبر اکرم (ص) از راه بعید با نوای حاج مرتضی طاهری و مرثیه سرایی حاج علی مهدوی نژاد در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد.

همچنین در شام ۲۸ صفر، بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری، حجت الاسلام و المسلمین حلوائیان به ایراد سخنرانی و حاج مهدی کبیری به مرثیه سرایی در سوگ رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، دوشنبه ۶ آبان ماه مصادف با شب شهادت امام رضا (ع) مراسم سوگواری به مناسبت شهادت آن امام همام با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حلوائیان و مداحی حاج هادی طیبی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برپا می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه روز شهادت امام رضا (ع)، سه شنبه ۷ آبان از ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین موسویان و قرائت زیارتنامه حضرت امام رضا (ع) با نوای حاج احمد زین العابدین فرد و مرثیه سرایی حاج محمد رضا غلامرضا زاده در مصلای بزرگ ری از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس در ایام پایانی ماه صفر است.

در شام شهادت حضرت امام رضا (ع) نیز مراسم سوگواری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حلوائیان و مداحی حاج علی فراهانی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برقرار خواهد شد.

روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم (ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم، امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام مقدم کلیه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت را به این ویژه برنامه‌ها گرامی میدارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار