ماجرای کشف جسد مدیر بیمارستان لقمان در تونل توحید

جسد دکتر نادر حقی ۵۵ ساله، مدیر بیمارستان لقمان روز چهارشنبه در تونل توحید پیدا شد و حالا پلیس جنایی به موضوع ورود کرده است.

ماجرای کشف جسد مدیر بیمارستان لقمان در تونل توحیدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرحوم نادر حقی منیع مدیر بیمارستان لقمان عصر روز چهارشنبه یکم آبان ۱۳۹۸  جان به جان آفرین تسلیم کرد.
 
جسد مدیر بیمارستان لقمان در تونل توحید پیدا و بنابر اعلام اورژانس علت مرگ سانحه رانندگی گزارش شده است .

به گزارش پلیس، ظهر روز چهارشنبه اول آبان مأموران کلانتری ۱۰۸ نواب از کشف بدن نیمه جان یک مرد داخل تونل توحید باخبر شده‌اند و با کمک امدادگران اورژانس وی به بیمارستان منتقل شده است اما ساعتی بعد حقی جان باخت و بدین ترتیب موضوع به بازپرس ویژه قتل اعلام شد.

طبق اطلاعات اعلام شده کنار این مرد میانسال یک دستگاه موتورسیکلت پیدا شده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مرگ وی بر اثر تصادف بوده است.

بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته تونل را صادر کرده است تا مشخص شود که مرد میانسال در اثر تصادف با وسیله نقلیه‌ای جان خود را از دست داده یا به‌خاطر از دست دادن تعادلش این اتفاق رخ داده است.

به گفته برخی منابع خبری، حقی با یک دستگاه موتورسیکلت سازمانی با عجله از بیمارستان لقمان حکیم خارج شده و با یک دستگاه موتورسیکلت عبوری تصادف کرده است و پس از واژگونی موتورسیکلت، یک دستگاه خودرو سواری از روی بدن وی رد شده است.


بیشتر بخوانید: توضیحات پزشکی قانونی  از کشف جسد مدیر بیمارستان لقمان در تونل توحید


گفتنی است؛ نادر حقی متولد ۱۳۴۳ فارغ التحصیل رشته پزشکی در سال ۱۳۷۴ و دوره MPH مدیریت سلامت در بلایا از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۸۹ است.

وی در اوایل دهه ۸۰ به عنوان پزشک آمبولانس در مرکز اورژانس تهران شروع به فعالیت کرد و از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ به عنوان معاون پزشکی و قائم مقام مرکز اورژانس تهران منصوب شد.

از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ به عنوان معاون آموزش و پژوهش در مرکز اورژانس تهران فعالیت و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ مسئول واحد کنترل کیفیت بود.

انتهای پیام/

ورود پلیس به ماجرای مرگ مدیر بیمارستان لقمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اذراحمدی دارانی
۰۸:۳۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
لعنت خدابر روح ناپاک دکتر نادکتر نادرحقی که درصحنه نبوده درشورای پزشکان حاضر وشهادت دروغ داد که آبروی نداشته اورژانسی کثیف تهران راحفظ کند خدانیامرزدش که خون مظلوم‌ترین ترین بنده خداپدر ۳ فرزند مرا کتمان کرد لعنت خدابر پدرومادر کسی که این پیام رامنتشر نمی‌کند اذر احمدی دارانی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
بسیارمدرس شریف وبامعلومات وبزرگ ودرعین حال خاضع وفروتن بود.مایک کارگاه سه روزآموزشی طب اورژانس که دراون بسیاری ازهمکاران هلال احمروپرسنل اورژانس شرکت داشتن باایشون دربجنوردداشتیم.باتمام وجودبرای آموزش انرژی میگذاشت.درحین کارروی مولاژوآموزش عملی ازسروروی شریفشون عرق جاری میشد.واقعاازشنیدن خبرفوتشون شوکه وناراحت شدم.واقعاافسوس میخورم که جامعه پزشکی چنین فردشریف ودلسوزی روازدست داد.انشاءالله روحشون بااولیای خداوامام حسین(ع)محشوربشه.خدابه خانواده محترم ایشون صبرعطاکنه وبه پدرومادرشون خیرورحمت که چنین فرزندشریفی روکه واقعاخدمتگزاربودبه جامعه تحویل دادن.
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۰۰:۵۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
روحشون شاد.خدا به همسرشون نازنین جان و پسرشون رامتین جان صبر بده دخترشون ۱سالش بیشتر نبود
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی محمودی اصل
۱۸:۴۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
جناب آقای دکتر حقی بسیار مرد وارسته ای بود از نزدیک ایشان را می‌شناختیم. همیشه تمام جوانب ایمنی را رعایت میکرد. با اینکه پزشک عمومی بود ولی بسیار عالم بود و برای متخصصین تدریس میکرد و بسیار برای مردم دلسوز بود. واقعا خدمتگزار مردم بود. خداوند روحش را قرین رحمت کنه و به خانواده محترم و پدر و مادرش صبر عنایت کنه که چنین فرزند عزیز و دلسوزی را از دست دادند. واقعا حیف شد. جای چنین افرادی به سختی پر میشود. روحش شاد.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۲:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
لطفا"نیروهای انتظامی مانع ورود موتور سیکلت ها در اتوبان ها شوند.خطر جانی برای آنها داره من شاهد چند مورد مرگ و آسیب شدید آنها بودم.
Iran (Islamic Republic of)
آرش اکبری
۱۹:۰۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
سلام بنده یک پسر ۴ ساله دارم که یک پراید بهش زد و پاش شکست و پسرم رو بردن بیمارستان لقمان حکیم و یکی از دکتر ها که این بچه رو دید گفت باید عمل بشه رفت برای عمل بعد از ۲ ساعت اومد بیرون گفت گچ گرفتم خوب میشه بچه من ۳ ماه پاش تو گچ بود وقتی رفتیم برا عکس دیدیم پاش کج جوش خورده وبه دکترش گفتیم گفت به مرور زمان درست میشه بعد ما به چندتا دکتر دیگه نشون دادیم گفتن دکترش واقعا دکتر نیست این بچه اگه پاش پلاتین نشه تا آخر عمرش پاش کج میشه وما به دکترش عالی پور گفتیم گفت من عمل نمیکنم با هزار خواهش ازش خواستیم که عمل بکنه وعمل کرد و پایه پسرم صاف جوش خورد و دوباره بعداز یک سال رفتیم برا در اوردن پلاتین دکترش گفت من عمل نمیکنم برو هر کاری دوست داری بکن و ما رفتیم پیشه نادر حقی خدا بیامرز که باهاش صحبت کردیم گفت من اون آقای دکتر رو میخوام که چرا همچین رفتاری با شما داشته من این دکتر رو اخراج میکنم وبهش اجازه نمیدم پاش رو داخل بیمارستان بزاره و این خدا بیامرز خیلی با ما صحبت کرد حتی گفت من هزینه پای پسرتون رو میدم که این پلاتین در بیاد اونم با بهترین دکتر و انقدر این مرد نازنین بود که ما روزه شنبه گذشته رفته بودیم پیشش و به ما گفت برا شنبه دیگه بیاید برا کارهای عمل که من با خانمم شنبه رفتیم دمه بیمارستان یک دفعه با حجله دکتر نادر حقی برخورد کردیم که انقدر به ما شوک وارد شده بود حدود یک ساعت فقط منو خانمم به هم نگاه میکردیم و این خدا بیامرز سفارش مارو به دکتر گیویان کرده بود که ما تا رفتیم پیشه دکتر گیویان با تمام وجود از ما پذیرای کرد ووقت عمل داد و در اخر این رو میخوام بگم که این خدا بیامرز امقدر مرد بود که با یک ملاقات فهمیدم چقدر نازنین هستش خدا بیامرزدش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۱۸:۰۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
خداوند روح این بزرگ مرد قرین رحمت کنه
حدوده دو ماه پیش برادرم بیمارستان لقمان به رحمت خدا رفت حال خوبی نداشتیم دکتر خودش شخصا تمام کارهای ترخیص و انجام داد و شب قبل از فوت هم به سی سی یو رفته بود و از پزشکان میخواست تمام تلاششون بکنن
بنده خدا آذری زبان هم بود

واقعا عجب دنیاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
من وقتی میخوام از خیابان یکطرفه رد شوم به هر دو طرف خیابان نگاه می کنم، چون موتوریها از نزدیک پیاده رو بر خلاف حرکت ماشینها حرکت می کنند و خیلی خطرناکند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
آقا بعضی از موتور سواران که زیاد هم هست شماره پلاک آنها یا مخدوش ویا پوشیده وقابل دید نیست پلیس باید قاطعانه برخورد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
نود در صد موتورسیکلت ها پلاکشون معلوم نیست. یا طلق انداختن، یا زنجیر و قفل یا پلاک رو تا کردن یا اعدادش رو مخدوش کردن. پلیس هم اصلا انگار نه انگار. اینا حق الناسه. من که نمیگذرم. من بخاطر جای پارک باید کلی جریمه بشم ولی اونا چون پلاکشون معلوم نیست، سرعت میرن خط ویژه میرن و هر خلافی بخوان میکنن میکنن، بعد کسی هم کاریشون نداره. اینا فکر میکنن زرنگن. نمیدونن که خدا جور دیگه براشون جبران میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
صبح ها از میدان راه آهن تا چهارراه ولیعصر در خط ویژه ی اتوبوس، پر است از موتورسیکلت. پلیس هم کاری ندارد. یکی از اون ها نزدیک بود بخوره زمین، بعد از راننده اتوبوس طلبکار بود. دنیا برعکس شده. وقاحت هم حدی داره. اینا باعث شدن که سرعت اتوبوس بی آر تی خیلی بیاد پایین. لطفا مسئولین مربوطه رسیدگی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
مرد نازنینی بود
خیلی ها رو از مرگ نجات داد
اما..... خدا رحمتش کنه
سالهایی که در اورژانس کار می‌کرد بسیار کاری و مفید بود
از شنیدن خبر مرگش شوکه شدم
خدا بیامرزتت مرد
Germany
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
روحش شاد. تسليت به خانواده محترم و ملت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
اقا چرا کسی به این موتوریا هیچی نمیگه بعضیاشون نه مثل ادم رفتار میکنن نه خودرو
هر حرکتی رو‌ که بگین درمیارن
واقعا ترسناکن
Iran (Islamic Republic of)
گنجی
۲۲:۰۴ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
خداوند به خانواده اش صبر عنایت بفرماید
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
دوربینهاییکه نتونه موردهای مختلفو نشون بده به چه درد میخوره بودنو نبودنشون که یکیه فقط رفع تکلیفه که بگن اینجا دوربین نصب شده .خدایی کارم که میکنید طوری باشه که بموقع جوابگو باشه نه نمایشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
امشب وسط یکی از چهارراه های قم چند تا موتور که از چراغ قرمز رد شده بودن با یک ماشین بدبخت تصادف کردن و خورد و خمیر شدن.بیچاره اون راننده ماشینه.موتوری های توی قم اصلا پشت چراغ قرمز نمی ایستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
شاید بهش زنگ زده اند بکشونش بیرون بعد کار شوم خودشون را انجام دادند...
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۳۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
این موتورامن میترسم ازشون باماشین ایست میکنم ردبشن بعدمیرم واقعاشورشودراوردن خلاف میرن لزپیاده رووسط گلهاپارکتونل خطرناکه جای موتورنیست بزنن بیفتن ماشینای باسرعت ازروشون ردمیشن ودیگه همین قضیپیش میادرزیس بیملرستلن کاش باماشینت میرفتی من عمرلتوتهران موتورسوارنخواهم شد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۲ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
روحش شاد آدم خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
در این روزهای بارانی تهران تونلهای شهر بخصوص تونل توحید بسیار لغزنده و پر آب هستند که موجب تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها و موتورها برای نرفتن داخل چاله ها و آبگرفتیها میگردند و خطر تصادف هم افزایش میابد. شهرداری تهران هنوز هم نتوانسته مشکل سیلاب و آبگرفتیهای شهر را حل نماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
دکتر تحصیلکرده قطعاقطعا کلاه ایمنی هم نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
خدا رحمتش کند که دور از هر حاشیه ای به خلق خدا کمک و درمان میکرد و به خانواده آن بزرگوار صبر عطا کند که از دست دادن این افراد و سرمایه ملی سخت است .
Iran (Islamic Republic of)
ربیعی
۱۸:۲۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
یک دکتر ومتخصص یک سرمایه بزرگ برای یک کشور است سالها رنج وزحمت وسرمایه سنگین می طلبد تا این درخت بربار نشیند . برای همه مردم از دست دادن این سرمایه یک مصیبت است .برای خانواده اش صبر واجر ازخداوند مسئلت می نمائیم .
Iran (Islamic Republic of)
Kapak
۱۸:۰۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
کسی که موتور بلد نیست چرا سوار میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
مشکوکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
موتور = مصيبت ملي
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۲۰:۵۲ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
واقعا گل گفتی،اگه من یه مسئول بودم موتور سیکلت رو کلا از مملکت جمع می کردم چون از نظر این حقیرموتور شده قاتل جوانان ونوجوانان
Iran (Islamic Republic of)
اردشیر
۲۱:۳۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
وقتی هیچ نظارتی بر موتور و موتور سوار نیست ....اصلا گواهینامه ندارند که پلیس پس از مشاهده تعداد مشخصی تخلف آن را سوراخ یا ابطال کند............همین میشود دیگر
آخرین اخبار