در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین جزئیات از کشف جسد مدیر بیمارستان لقمان در تونل توحید

نادر حقی مدیر بیمارستان لقمان حکیم در پی تصادف با موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

مرگ مدیر بیمارستان لقمان در پی تصادف در تونل توحیدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر حقی مدیر بیمارستان لقمان حکیم روز چهارشنبه در سانحه تصادف با موتورسیکلت در تونل توحید جان باخت.

پس از دریافت این خبر، ماموران کلانتری نواب به محل حادثه اعزام و با بدن نیمه جان متوفی مواجه شدند و نسبت به انتقال وی به مرکز درمانی اقدام کردند، اما ساعتی بعد وی فوت کرد.


بیشتر بخوانید: تصادف موتورسیکلت با کامیون یک کشته برجای گذاشت


شنیده‌ها حکایت از این دارد که متوفی با یک دستگاه موتورسیکلت سازمانی با عجله از بیمارستان لقمان حکیم خارج شده و در یک حادثه رانندگی با یک دستگاه موتورسیکلت عبوری دیگر تصادف کرده است و پس از واژگونی موتورسیکلت، یک دستگاه خودرو سواری از روی بدن وی رد شده است.

توضیحات پلیس پایتخت درباره علت فوت مدیر بیمارستان لقمان

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طبق بررسی‌های اولیه مشخص شد که نادر حقی عمدتا از خودرو استفاده نمی‌کرد و در روز حادثه نیز برای ثبت امضای قرارداد نیروی انسانی بیمارستان لقمان با یک دستگاه موتورسیکلت سازمانی به دانشگاه علوم پزشکی راهی شد.

وی افزود: پس از وقوع حادثه شهروندی با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس گرفت و از وقوع سانحه در مسیر جنوب به شمال تونل توحید خبر داد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با حضور ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب و پلیس راهور فاتب در صحنه حادثه، مصدوم برای مداوا به بیمارستان شریعتی منتقل شد و پس از ساعتی به دلیل جراحات وارده جان باخت.

به گفته سرهنگ موقوفه‌ای در حال جمع آوری فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته در تونل توحید هستیم تا ضارب مشخص شود.

پارگی طحال، ریه و کبد عامل فوت مدیر بیمارستان لقمان

مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: روز پنجشنبه جسد نادر حقی مدیر بیمارستان لقمان حکیم به پزشکی قانونی استان تهران منتقل شد.

وی افزود: با معاینات انجام شده روی جسد پارگی طحال، ریه و کبد و شکستگی سر و دنده‌ها و صدمه به اعضای داخلی بدن علت فوت اعلام شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: جسد روز پنجشنبه به خانواده متوفی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

علت فوت مدیر بیمارستان لقمان حکیم مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لطف الله بهرو
۲۱:۰۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
حذف با تصادفِ ساختگی!
آخرین اخبار