آزادی ۱۷۱ مددجوی جرایم غیر عمد از زندان‌های کرمان

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: طی ۷ ماهه امسال ۱۷۱ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های این استان آزاد شده اند.

آزادی ۱۷۱ مددجوی جرایم غیر عمد از زندان‌های کرمانسید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان، در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه این تعداد زندانی با مبلغ حدود ۶۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال از زندان‌های این استان آزاد شده اند، گفت: این تعداد زندانی از محل کمک‌های مردمی، ستاد دیه کشور، بانک ها، صندوق تامین خسارت و ستاد دیه استان کرمان و اخذ رضایت شاکی آزاد شده اند.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹۶ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند، افزود: از این تعداد ۹۷ نفر بدهکار مالی، ۱۲ نفر دیه، ۸۷ نفر نفقه و مهریه هستند.

موسوی قوام با بیان اینکه بالاترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیر عمد مربوط به زندان کرمان و کمترین مربوط به زندان کهنوج و منوجان است؛ تصریح کرد: زندان کرمان با ۷۲ مددجو و کهنوج و منوجان هر کدام با ۶ نفر کمترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیر عمد است.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹۶ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند، گفت: برای آزادی این تعداد ۸ میلیارد تومان نیاز است.

موسوی قوام با بیان اینکه در حاضر ۱۹۶ مددجوی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان به سر می‌برند افزود:از این تعداد ۸۰درصد ورودی سال ۹۸ و ۲۰ درصد مابقی ورودی سال ۹۶ و ۹۷ هستند.

او تصریح کرد: طی مدت یادشده ۲۶ جشن گلریزان در استان کرمان برگزار شده است که ۱۰ میلیارد تومان تعهد خیرین بوده است که تاکنون ۶۰ درصد وصول شده است.
انتهای پیام/ح

آزادی تعدادی زندانیان جرائم غیرعمدکرمان

برچسب ها: آزادی زندانیان ، دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار