کنسول PS5 برترین کنسول نسل آینده خواهد بود

یکی از مدیران شرکت سونی اعلام کرد که کنسول PS5 برترین کنسول نسل آینده کنسول‌ها خواهد بود.

کنسول PS5 برترین کنسول نسل آینده خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی از انتشار سخت افزار کنسول PS5 در فضای مجازی می‌گذرد و این اطلاعات به یکی از بحث برانگیزترین مسائل حوزه گیم در فضای مجازی تبدیل شده است. وجود هارددیسک SSD و همچنین CPU بسیار قدرتمند در این کنسول باعث شده است تا بسیاری از سازندگان بازی از نسل بعدی کنسول‌ها اعلام رضایت کنند و به دنبال ساخت باز‌ی‌هایی با جزییات و گرافیک بسیار بالا باشند. پس از شرکت سونی، شرکت مایکروسافت اطلاعات سخت افزاری کنسول خود را اعلام کرد که به طور کلی این سخت افزار در سطح سخت افزار کنسول PS4 بود و تفاوت چندانی با سخت افزار این کنسول نداشت.

اما به تازگی یکی از مدیران ارشد شرکت سونی اعلام کرده است که کنسول PS5 قدرتمندترین کنسول نسل آینده دنیای کنسول‌ها خواهد بود. ظاهرا مبنای این مدیر شرکت سونی برای زدن این حرف، وجود داشتن زیر ساختی بسیار قوی برای کنسول PS5 است که این کنسول به واسطه زیر ساخت خود می‌تواند به برترین کنسول در اجرای بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شود.

کنسول PS5 برترین کنسول نسل آینده خواهد بود

دو کنسول Xbox Scarlett و PS5 با توجه به ساختاری که دارند قطعا رقابت تنگاتنگی با یکدیگر خواهند داشت که حتی میزان این رقابت بیشتر از وضعیت کنونی این دو کنسول خواهد بود. هر دو کنسول دارای هارددیسک SSD هستند که به این ترتیب اجرای بازی‌ها در هر دو آن‌ها با سرعتی باور نکردنی انجام خواهد شد.

انتظار می‌رود در صورتی که هر دو کنسول عناوین انحصاری خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند، هر دو آن‌‌ها در یک سطح قرار گیرند چرا که برتری سخت افزاری چندانی در این دو کنسول وجود ندارد. با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا همانطور که مدیر شرکت سونی اعلام کرده است، این کنسول برترین کنسول نسل آینده بازی‌ها خواهد بود یا تعریف مدیر این شرکت صرفا برای بالا بردن آمار فروش کنسول خود بوده است.

انتهای پیام/

نسل بعدی کنسول‌ها در انحصار سونی خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار