افتتاح ۴ مرکز مهر خانواده در استان کرمان

معاون اجتماعی دادگستری کل استان کرمان گفت: ۴ مرکز مهر خانواده (مرکزملاقات فرزندان طلاق) در شهرستان‌های راور، زرند، رفسنجان و سیرجان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شدند.

افتتاح ۴ مرکز مهر خانواده در استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد باقر اسلامی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت:برای حمایت از خانواده و ماده ۶۸ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از خانواده (موضوع تبصره ماده ۴۱ قانون حمایت از خانواده) برای تعیین محل مناسب برای ملاقات فرزندان طلاق توسط دادگستری و با همکاری سایر ارگان‌های مربوطه و به منظور فراهم آوردن شرایط مناسب تبادل و ملاقات فرزندان طلاق با والدین خود، ۴ مرکز مهرخانواده در استان کرمان افتتاح شد.

او افزود: این مراکز به معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم استان و با هدف ایجاد تسهیلات ویژه جهت تبادل وملاقات فرزندان طلاق با والدین خود درمرکز استان و برخی شهرستان‌ها ایجاد شده اند.

اسلامی گفت: ارائه خدمات روانشناختی، مشاوره ای، مددکاری و آموزشی به خانواده‌ها در راستای پیشگیری از وقوع آسیب‌های خانواده از دیگر برنامه‌ها و اهداف این مراکز است.

انتهای پیام/س

۴ مرکز مهر خانواده در استان کرمان افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار