ضرر مالی شرکت یوبیسافت در فروش بازی The Division 2

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که بازی The Division 2 نتوانسته است در بخش فروش انتظارات این شرکت را برطرف کند.

ضرر مالی شرکت یوبیسافت در فروش بازی The Division 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت در روزهای اخیر خبرهای بدی را برای طرفداران خود دارد که آخرین خبر بد این شرکت به تعویق افتادن سه بازی پرطرفدار این شرکت یعنی Gods and Monsters،Rainbow Six Quarantine  و  Watch Dogs Legionبود؛ اما این شرکت به تازگی مدیر عامل شرکت یوبیسافت اعلام کرده است که شکست بسیار بد تجاری بازی Ghost Recon Breakpoint و فروش نرفتن این عنوان دلیل اصلی به تعویق افتادن سه عنوان مذکور است.

اما شکست یوبیسافت در اینجا به پایان نرسیده است و ظاهرا بازی The Division 2 نیز نتوانسته است به انتظارات یوبیسافت در بخش فروش جواب دهد و طبق اعتراف مدیر عامل شرکت یوبیسافت، دلیل اصلی شکست بازی The Division 2 طراحی نه چندان دقیق جزییات و داستان آن بوده است؛ هرچند ضرر مالی که از بازی The Division 2 به یوبیسافت وارد شد بسیار کمتر از ضرر مالی عنوان Ghost Recon Breakpoint به یوبیسافت بود اما فروش نرفتن دو بازی بسیار بزرگ برای یک شرکت بازی سازی ضرر بسیار سنگینی به آن شرکت وارد خواهد کرد.

ضرر مالی شرکت یوبیسافت در فروش بازی The Division 2

این خبر شرکت یوبیسافت برای بسیاری از تحلیل‌گران تعجب‌آور بود چرا که دو بازی مذکور توانسته بودند به فروش نسبتا خوبی دست پیدا کنند و در زمان عرضه نیز استقبال خوبی از آن‌ها شده بود و مشخص نیست که شرکت یوبیسافت از این دو عنوان چه انتظاری داشته است. با این حال ظاهرا شرکت یوبیسافت ضربه مالی سنگینی خورده است که به خاطر آن مجبور به تعویق انداختن عناوین بزرگ خود شده است.

در حال حاضر شرکت یوبیسافت به طور مداوم در حال انتشار اخبار بدی برای گیمرهاست و باید امیدوار بود در روزهای آینده این شرکت خبرهای بهتری برای کاربران منتشر کند. بازی 2 The Division در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمرها قرار دارد.

انتهای پیام/

بر آورده نشدن انتظارات یوبیسافت در بازی The Division 2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار