از سوی مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات صورت گرفت؛

انتشار اسنادی از دستور پیگیری پرونده ارزش افزوده

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اسنادی را در رابطه با دستور پیگیری کلاهبرداری‌های ارزش افزوده منتشر کرد.

انتشار اسنادی از دستور پیگیری پرونده ارزش افزودهبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جمال هادیان مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به اظهار نظر جواد جاویدنیا سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کشور مبنی بر صادر نشدن جوابیه از سوی وزارت ارتباطات برای پیگیری کلاه‌برداری‌های پیامکی، اسنادی را در حساب توئیتری خود به اشتراک گذاشت.

جاویدنیا سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور امروز در گفت‌وگویی خاطرنشان کرده بود که با وجود دستور دستگاه قضا به وزارت ارتباطات برای پیگیری هرگونه کلاهبرداری پیامکی به واسطه سوءاستفاده از قانون ارزش افزوده، مسئولان این وزارت‌خانه هنوز هیچ گونه اطلاعاتی درباره شرکت‌ها یا افراد متخلف برای ما ارسال نکرده‌اند. 


بیشتر بخوانید: هیچ ملاحظه ای در برخورد با شرکت‌های متخلف ارزش افزوده وجود ندارد


سید جمال هادیان در پاسخ به این اظهارات جاویدنیا ضمن انتشار توئیتی در صفحه رسمی خود، عکس‌هایی از اسناد ارسالی به قوه قضاییه را نیز در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات نوشت:

«آقای جاویدنیا، معاون محترم فضای مجازی دادستان کل کشور فرموده‌اند وزارت ارتباطات اطلاعاتی درباره شرکتهای ارزش افزوده به دستگاه قضا ارائه نکرده؛ برگه های زیر حاکی از اطلاعات ارسالی است. البته دستگاه قضا را در برخورد با کلاهبرداریهای ارزش افزوده کنار خود می‌بینیم». 

انتشار اسنادی از دستور پیگیری پرونده ارزش افزوده

انتشار اسنادی از دستور پیگیری پرونده ارزش افزوده

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار