تبریک کمیته ملی المپیک به خسروی وفا

کمیته ملی المپیک طی پیامی کسب عالی‌ترین نشان ارزشمند کمیته بین‌المللی پارالمپیک (ipc) رابه خسروی‌ وفا تبریک گفت.

تبریک کمیته ملی المپیک به خسروی وفابه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته ملی المپیک طی پیامی ضمن قدردانی از تلاش‌های خالصانه و صادقانه محمود خسروی وفا در خدمتگزاری به جامعه فرهیخته ورزش جانبازان و معلولین وکسب عالی‌ترین نشان ارزشمند کمیته بین‌المللی پارالمپیک (ipc) را که ثمره سال‌ها خدمتگزاری در این عرصه است را به او تبریک گفت.

در متن این پیام تبریک آمده است:

کسب عالی‌ترین نشان کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) آن هم در مراسمی با حضور مسئولان و مقامات سازمان ملل متحد، IOC و رییس و مسئولان کمیته بین‌المللی پارالمپیک نشان ازهمت و تلاش جنابعالی که بزرگ‌ترین حامی ورزش جانبازان و معلولین در عرصه ملی و بین المللی بوده اید، مایه قوت قلب و دلگرمی ورزش جانبازان و معلولین ایران اسلامی شد.

کسب این نشان برای کشورمان در کنار سایر موفقیت‌های ورزشکاران جانباز و معلول ایرانی در رویداد‌های بین المللی مایه مباهات ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور بخصوص خانواده همیشه افتخار آفرین ورزش جانباران و معلولین شد.

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به ملت بزرگ ایران، جامعه ورزش کشور به خصوص خانواده بزرگ پارالمپیک، امید است همچون گذشته در عرصه مدیریت داخلی و بین المللی ورزش کشور شاهد افتخار آفرینی و تلاش‌های بی بدیل شما باشیم.


بیشتر بخوانید: شعار جدید کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار