نسخه دوم بازی Overwatch دارای حالت‌های جدید خواهد بود

یکی از منابع آگاه اعلام کرد که بازی Overwatch 2 دارای چندین شخصیت و حالت جدید خواهد بود و شرکت Blizzard Entertainment در حال آماده سازی این بازی است.

نسخه دوم بازی Overwatch دارای حالت‌های جدید خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی و طبق اعلام منبعی آگاه، شرکت Blizzard Entertainment قرار است در کنفرانس مطبوعاتی خود که BlizzCon نام دارد، نسخه جدید بازی Overwatch با نام Overwatch 2 را معرفی کند. این بازی ظاهرا دارای لوگوی اختصاصی جدید، حالت‌های جدید بازی، نقشه، شخصیت‌های جدید و حالت چند نفره جدید PvE است که احتمالا وجود حالت چند نفره PvE باعث خواهد شد آمار گیمر‌های این بازی بیش از پیش بالا رود و این بازی بتواند به فروشی بیشتر از نسخه اولیه آن دست پیدا کند.

در ماه ژوئن سال جاری بود که خبر ساخته شدن نسخه دوم بازی Overwatch توسط سازنده آن منتشر شد این در حالی بود که ساخته شدن نسخه دوم بازی مذکور را به قیمت توقف ساخت بازی StarCraft برای شرکت Blizzard Entertainment تمام شده است چرا که بازی StarCraft از همان موتوری استفاده می‌کرد که بازی Overwatch با آن ساخته شده است؛ بنابراین شرکت Blizzard Entertainment مجبور به توقف پروژه خود شد و پروژه ساخت نسخه دوم اور واچ را آغاز کرد.

نسخه دوم بازی Overwatch دارای حالت‌های جدید خواهد بود

هر شخصیت در بازی قرار است دارای قابلیت خاصی داشته باشد که یکی از ماموریت‌های این بازی در ریو دوژانیرو و با حضور چهار گیمر جریان خواهد داشت که به گفته شرکت سازنده، این حالت از بازی یکی از حالت‌های بسیار پرطرفدار بازی خواهد بود؛ این حالت داستان اصلی بازی نخواهد بود چرا که داستان اصلی بازی شش نفره خواهد بود و نمی‌توان داستان اصلی بازی را با افرادی کمتر از این تعداد انجام داد.


بیشتر بخوانید: ضرر مالی شرکت یوبیسافت در فروش بازی The Division 2


هنوز شرکت Blizzard Entertainment اعلام نکرده است که مراحل ساخت بازی Overwatch 2 چه زمانی به پایان خواهد رسید و مشخص نیست که این بازی چه زمانی وارد بازار خواهد شد، اما می‌توان حدس زد که عنوان مذکور همزمان با عرضه عناوین هم رده آن در اواخر سال ۲۰۲۰ اتفاق بیوفتد.

انتهای پیام/

ساخت نسخه دوم بازی Overwatch

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار