سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان خبرداد؛

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۷۱ شهر استان کرمان

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان، امسال همزمان با شهرکرمان در ۲۲ شهرستان و ۷۱ شهر استان برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۷۱ شهر استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین انجم شعاع سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی استان کرمان در نشست خبری  گفت: در این روز ۳ حادثه سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوزی در سال ۵۸ از سوی دانشجویان رخ داد.

او به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان و جایگاه ایران در منطقه پرداخت و گفت: این راهپیمایی علاه بر مرکز شهر کرمان در ۲۲ شهرستان و ۷۱ شهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

انجم شعاع تصریح کرد: با توجه به افول قدرت آمریکا، شعار امسال راهپیمایی ۱۳ آبان، استکبارستیزی، مقاومت اسلامی، سرآغاز فروپاشی و قدرت آمریکا اعلام شده است.

او با بیان اینکه ستاد ۱۳ آبان از یک ماه قبل تشکیل و جلساتی برگزار شده است، بیان داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر کرمان، ساعت ۹ روز دوشنبه از چهارراه توحید (ارگ سابق) آغاز و تا میدان شورا ادامه دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی استان کرمان افزود: متکی وزیر سابق امور خارجه، سخنران روز ۱۳ آبان در شهر کرمان است.

او با بیان اینکه علاوه بر مراسم محوری راهپیمایی، برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی برای تبیین و نهادینه کردن مفهوم آن برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های فرهنگی مختلفی در مکان‌های مختلف از جمله: در طول مسیر راهپیمایی و مدارس برگزار می‌شود.

انجم شعاع اعلام برندگان مسابقه از مدرسه تا مسجد، برگزاری مسابقه از دریچه دوربین با موضوع عکس سلفی معلم و دانش آموز در طول مسیر راهپیمایی، روایت گری، اجرای سرود دانش آموزی در مراسم راهپیمایی و جا‌های دیگر، برگزاری مسابقه نقاشی از سوی اداره کل آموزش و پررش و نواختن زنگ استکبار ستیزی در کل مدارس را از برنامه‌های امسال ۱۳ آبان عنوان کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی استان کرمان بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اقلام تبلیغاتی از جمله ۱۰ هزار تراکت، ۵ هزار کارتن پلاک و اقلامی، چون: پرچم را برای برگزاری، مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به نقاط مختلف استان ارسال کرده است.

او از همه مردم برای حضور در مراسم دعوت کرد و افزود: لازم است همه کمک کنیم و با کار‌هایی چون: نوشتن مطالب و مقاله روح استکبار ستیزی را در جامعه گسترش دهیم و این راهپیمایی را با حضور اقشار مختلف مردم باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح

راهپیمایی ۱۳ آبان  درکرمان با شکوه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار