تولید و پخش ۲ هزار و ۱۸۱ دقیقه برنامه به مناسبت ۱۳ آبان در کرمان

صدا وسیمای مرکز کرمان از روز‌های قبل از برگزاری راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان با هماهنگی و برگزاری جلسات متعدد تلاش کرد تصویر باشکوهی از راهپیمایی مردم کرمان را در روز ۱۳ آبان از شبکه‌های مختلف سراسری و برون مرزی منعکس کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علیرمضانی مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان در خصوص برنامه های 13آبان گفت: برنامه ریزی برای استقراردو واحد سیار در مسیر راهپیمایی، استفاده از فیبر نوری برای سرعت و کیفیت انتقال اطلاعات از محل راهپیمایی، هماهنگی برای گرفتن ۵ بالابراز نهاد‌های مربوطه و استقرار آن‌ها در نقاط مختلف در مسیر راهپیمایی، هماهنگی و تجهیز ۶۰ گروه تولیدی و خبری در مرکز استان و شهرستان‌ها، همچنین پرداختن به موضوع ۱۳ آبان در برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون در روز‌های قبل از راهپیمایی و دعوت از مردم، دانشجویان ودانش آموزان برای حضور گسترده در راهپیمایی، از جمله فعالیت‌هایی است که مرکز کرمان با موضوع ۱۳ آبان و به تصویر کشیدن راهپیمایی با شکوه این روز انجام داده است.

مدیر کل مرکز کرمان از پخش گسترده راهپیمایی مردم کرمان از شبکه برون مرزی العالم، پرس تی وی وجام جم به مدت ۶۲ خبر داد و افزود:با تلاش‌های صدا وسیمای کرمان تصویر انزجار و فریاد رسای ضد استکباری مردم دیار کریمان از شبکه‌های دیگر رسانه مثل شبکه یک، خبر، امید و شما منعکس شده است.

مدیر کل مرکز کرمان اظهار داشت:. برنامه‌های شاخص تلویزیونی گفتگوی ویژه، شب‌های کرمان، در شهر، نوجوان، زندگی زیباست، پخش فیلم سینمایی و برنامه فریاد ماندگار به صورت ویژه و سایر برنامه‌های سیمای مرکز کرمان با موضوع ۱۳ آبان به مدت ۱ هزارو ۲۰۴ دقیقه تولید و پخش شده اند.

علیرمضانی گفت: در برنامه‌های صبگاهی کرمان سلام از رادیو و صبح بخیر از تلویزیون تا شروع راهپیمایی به این مهم پرداختند و از آحاد مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کردند.

همچنین صدای مرکز کرمان به مدت ۸۰۰ دقیقه در برنامه‌های متنوع خود، چون کرمان سلام، رادیو‌ها روشن، روی خط جوانی برنامه نوجوان، چراغ مطالعه، مدرسه عشق و برنامه ویژه یک سبد سخن درباره بررسی شعر شاعران استان با موضوع ۱۳ آبان به این مهم پرداخته است.

علیرمضانی در ادامه تشریح تلاش صدا وسیما در روز ملی ضد استکباری ۱۳ آبان از فعالیت‌های فضای مجازی مرکز کرمان نیز سخن گفت و افزود:باز نشر گزیده سخنان رهبری و حضرت امام (ره) در ۴ کلاکت تولید و پخش پوستر ۱۳ آبان ۱۳ قطعه –تولید و نشر عکس نوشت ۲۱ قطعه. انتشار اطلاعیه‌های مربوط به راهپیمایی در استان ۸ مورد –بارگزاری محتوای مناسب در وب سایت مرکز –توئیت در مورد ۱۳ آبان با هشتگ‌های ابلاغی مهمترین عملکرد معاونت فضای مجازی مرکز کرمان در رابطه با ۱۳ آبان است.

علیر مضانی گفت:معاونت خبر هم به مدت ۱۱۵ دقیقه گزارش‌های رادیو و تلویزیونی –گزارش‌های تلویزیونی ارسال به تهران –بارگزاری خبر‌های مربوطه به راهپیمایی ۱۳ آبان در وب سایت خبر گزاری –بخش‌های خبری در سه مجموعه را پخش کرده است.

انتهای پیام/ی

پوشش خبری راهپیمایی 13آبان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار