۱۲ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال، برای طرح‌های کشاورزی خراسان جنوبی پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، بهدانی مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این مقدارپرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های کشاورزی تسهیلات به ۲۶۲ طرح کشاورزی در بخش گلخانه ها، گیاهان دارویی و زعفران پرداخت شد.

او  افزود: این ردیف اعتباری با نرخ سود ۷ درصد و بازپرداخت ۵ ساله در بخش‌های گلخانه، گیاهان دارویی، زعفران و شیلات و آبزیان پرداخت می‌شود.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این ردیف اعتباری در سایر رسته‌ها با نرخ سود ۱۲ ساله و بازپرداخت ۵ ساله پرداخت می‌شود.

بهدانی سهم ابلاغ شده به خراسان جنوبی در بخش تولید و اشتغال را ۱۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون از این رقم ۹۲ میلیارد تومان برای ۱۰ رسته فعالیت به استان ابلاغ شد.

او گفت: تاکنون طرح‌های کشاورزی استان برای دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال کشاورزی به ۳ بانک عامل معرفی شدند.

این اعتبار مربوط به ردیف اعتباری "بند الف تبصره ۱۸" قانون بودجه است که اعتبارات در رشته‌های گلخانه ها، گیاهان دارویی و زعفران، شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، محصولات دام و طیور، کسب و کار‌های کشاورزی، تعاونی ها، بازرگانی و تجارت در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام / ط ا

 ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های کشاورزی پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.