رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی مشهد خبر داد؛

بهره برداری از فاز اول خط ۳ قطار شهری تا فروردین ۱۴۰۰

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی مشهد گفت: فاز اول خط سه قطار شهری حد فاصل حرم مطهر تا پایانه مسافربری در فروردین سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

مجتبی بهاروند رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی مشهد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که فاز اول خط سه قطار شهری حد فاصل حرم مطهر تا پایانه مسافربری، در اسفند ۹۹ یا نهایتا فروردین سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد، گفت: خوشبختانه عملیات حفاری تونل خط سه قطار شهری مشهد بر اساس برنامه زمانبندی پیش رفته و حتی چند روز زودتر از برنامه زمانبندی، به ایستگاه امامت رسید.

او تصریح کرد: در حال حاضر دستگاه حفار، بعد از سه ماه تعمیر و نگهداری در این ایستگاه، کار حفاری خود را در ادامه مسیر از سر خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی مشهد با  اشاره به آغاز حفاری خط چهار قطار شهری از سال آینده، گفت: با توجه به وضعیت ترافیکی شهر مشهد، موضوع توسعه مترو در اولویت قرار داده شده است بنابراین کار با قوت در حال انجام بوده و براساس برنامه زمانبندی پیش می‌رود تا با بهره برداری از این چهار خط که حفاری آن از فروردین ۱۳۹۹ آغاز می‌شود، بخش عمده‌ای از ترافیک شهر را روان سازی کنیم.
 
انتهای پیام// ز.م
 

فاز اول خط ۳ قطار شهری تا فروردین  ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید

برچسب ها: شهرداری ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار