تاریخ حدودی عرضه نسخه جدید مجموعه Battlefield اعلام شد

شرکت الکترونیک آرتز در حاشیه مراسم گزارش مالی خود اعلام کرد که نسخه جدید بازی Battlefield در سال مالی ۲۰۲۲ این شرکت عرضه خواهد شد.

تاریخ حدودی عرضه نسخه جدید مجموعه Battlefield اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت الکترونیک آرتز به تازگی گزارش مالی سال جاری خود را اعلام کرده است که بر اساس این گزارش مالی مشخص شد که شرکت EA توانسته از بازی‌های آنلاین خود سود بسیار خوبی کند. سود این شرکت از بخش آنلاین عناوین ورزشی نسبت به سال گذشته دو برابر شده است؛ همچنین نسخه‌های Remaster شده برخی از بازی‌های این شرکت نیز توانسته‌اند سودآوری بسیار خوبی برای شرکت سازنده داشته باشند. اما یکی از مهم‌ترین مواردی که در جلسه گزارش مالی شرکت الکترونیک آرتز اعلام شد، به تاریخ عرضه نسخه جدید مجموعه Battlefield مربوط می‌شود.

تاریخ حدودی عرضه نسخه جدید مجموعه Battlefield اعلام شد

براساس آنچه که در جلسه گزارش مالی شرکت EA اعلام شد، قرار نیست خبری از این بازی تا سال مالی ۲۰۲۲ شرکت الکترونیک آرتز باشد. یکی از مدیران الکترونیک آرتز درباره نسخه بعدی بازی Battlefield حرف زد و اعلام کرد که شرکت ما قصد دارد تا راه‌اندازی نسل بعدی کنسول‌ها منتظر بماند تا بتواند عنوان خود را به بهترین نحو ممکن و بدون هیچ کم و کسری وارد بازار کند. او همچنین گفت که بازی Battlefield برای سال مالی ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است که این سال مالی از ماه آوریل سال ۲۰۲۱ آغاز شده و تا ۳۰ مارس سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت و گیمر‌ها در این زمان باید منتظر عرضه نخسه جدید بازی Battlefield باشند.


بیشتر بخوانید: عرضه بازی The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچ


هنوز دو سال تا عرضه نسخه جدید مجموعه Battlefield باقی مانده است و به این ترتیب شرکت EA فعلا قصد ندارد پشتیبانی خود از عنوان Battlefield V را کنار گذارد و شرکت سازنده قصد دارد این بازی را تا جای ممکن توسعه و بهبود دهد. با توجه به سابقه مجموعه Battlefield انتظار می‌رود نسخه جدید این بازی نیز در پاییز سال ۲۰۲۱ عرضه شود. اما هنوز هیچ اطلاعاتی از این بازی در دسترس نیست و باید تا زمان عرضه آن توسط شرکت الکترونیک آرتز منتظر ماند.

انتهای پیام/

عرضه نسخه جدید بازی Battlefield در سال ۲۰۲۱

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار