آیت‌الله طبرسی ۴۰ سال به انقلاب اسلامی خدمت کرد/ دشمن در عراق به دنبال ایجاد نفاق است

امام جمعه موقت ساری با اشاره به بیماری نماینده ولی فقیه در مازندران و استعفای وی، گفت: آیت‌الله طبرسی ۴۰ سال در عرصه خدمت به انقلاب اسلامی تلاش کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ۱۰ آبان ماه مرکز مازندران با اشاره به بیماری نماینده ولی فقیه در استان گفت: آیت‌الله نورالله طبرسی از پنج ماه پیش در بستر بیماری است، ایشان ۴۰ سال در عرصه خدمت به انقلاب اسلامی تلاش کرده است.

او افزود: آیت‌الله طبرسی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواستار واگذاری ماموریت نمایندگی، ولی فقیه به فرد دیگری شده است.

امام جمعه موقت ساری در ادامه با اشاره نزدیک بودن ۱۳ آبان ماه، گفت: در صفحه تاریخ انقلاب حوادث زیادی رخ داده است در ۱۳ آبان امام راحل را از قم به ترکیه تبعید کردند، موضوع دوم کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران توسط رژیم پهلوی انجام شده است.

او با اعلام اینکه روز ۱۳ آبان روز ملی استکبار جهانی لقب گرفته است، افزود: در سال ۵۸ با رویت اسناد و شواهد متوجه خباثت آمریکا می‌شویم و تا قیام قیامت نمی‌توانیم به آمریکا اعتماد کنیم.


او گفت: در این ۴۰ سال از انقلاب، دشمنان همه نوع جنایت را در این کشور پیگیری کردند، ۱۷ هزار نفر از نخبگان کشور ما ترور شدند، با محاصره اقتصادی، تحریم اقتصادی و راه‌اندازی برجام و پسابرجام که بنا داشتند کشور را بازیچه خودشان قرار دهند، اما با وجود مقام معظم رهبری کشور به مسیر پیشرفت خویش ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به ایجاد داعش و تکفیری‌ها توسط آمریکا و ایادی آن، افزود: کشتن ابوبکر البغدادی بازی جدید آمریکاست، مردم دنیا بسیار آگاه هستند، حوادث اخیر عراق و لبنان یک درس است، جنگ را از شیعه و سنی خارج کرده و بنا دارند بین شیعیان نفاق ایجاد کنند، اصلاح اقتصادی حق مردم عراق است، اما مطالبه‌گری با کشته‌سازی متفاوت است.

او افزود: تخریب اماکن عمومی نشان می‌دهد که آن‌ها به فکر مردم عراق نیستند، آن‌ها به دنبال کشته‌سازی و ایجاد نفاق بین شیعیان هستند، دشمنان اسلام از اربعین وحشت کردند و به دنبال ناامنی در عراق و کشور‌های اسلامی هستند.

قاسمی با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات مجلس در کشور، گفت: دشمن به دنبال ناامنی در ایام انتخابات است، راز و رمز موفقیت یک کشور زیر چتر و لوای، ولی فقیه امام خامنه‌ای است و شعار ما نمازگزاران این است که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
انتهای پیام/س
 

خدمت آیت الله طبرسی به انقلاب

برچسب ها: نماز جمعه ، ولی فقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار