بازگشت ۹۰۰ آواره به سوریه در شبانه روز گذشته

مرکز روسی آشتی ملی برای سوریه اعلام کرد که بیش از ۹۰۰ پناهنده در شبانه روز گذشته از کشور‌های دیگر به خاک سوریه بازگشتند.

بازگشت ۹۰۰ آواره به سوریه در شبانه روز گذشتهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روسیا الیوم، مرکز روسی آشتی ملی برای سوریه اعلام کرد که بیش از ۹۰۰ پناهنده در شبانه روز گذشته از کشور‌های دیگر به خاک سوریه بازگشتند.

این مرکز اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۹۳۳ آواره از کشور‌های خارجی از جمله ۱۵۷ نفر از جمله ۴۷ زن و ۸۰ کودک به سوریه بازگشتند. علاوه بر این، ۷۷۶ نفر از جمله ۲۳۳ زن و ۳۹۶ کودک از طریق گذرگاه نصیب از اردن بازگشتند.

یگان‌های وابسته به نیروی مهندسی نظامی ارتش سوریه ظرف شبانه روز گذشته همچنین ۲ هکتار از خاک سوریه را از مین‌های کاشته پاکسازی کردند و کارشناسان ۳۶ بمب انفجاری را کشف و از بین بردند.

مرکز روسی تاکید کرد: «پاکسازی خاک سوریه از تندرو‌های مسلح همچنان ادامه دارد. با این حال، اولویت فعلی ایجاد راه حل سیاسی، بازسازی سوریه و بازگشت پناهندگان و آوارگان است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۱۶:۳۲ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
چرا اخبار دروغ منویسی .کجا از مرزای اردن .این اواره ها رو ترکیه بهشون پناه داده بود و الان با همکاری ترکا و روس ها منطقه امن ایجاد کردن ک این اواره ها رو بر گردوندن ب خاکشون .دستشون درد نکنه
آخرین اخبار