تربت جام بعد از سیل/ آغاز امداد رسانی به مناطق سیل زده

معاون فرماندار تربت جام گفت: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر، امداد رسانی به منازل مسکونی آسیب دیده را شروع کرده و جمع آوری گل و لای خیابان‌ها از سوی شهرداری در حال انجام است.

آغاز امداد رسانی به منازل آسیب دیده و جمع آوری گل و لای خیابان‌هامهدی رجبی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: تیم‌های امداد و نجات شهرستان در حال بررسی وضعیت ۵۰ منزل مسکونی آسیب دیده از سیل هستند و از دیروز امداد رسانی به منازل مسکونی آسیب دیده شروع شده و امکانات گرمایشی و لوازم اولیه زندگی در اختیار آنان قرار گرفته است.

او ادامه داد: بلافاصله بعد از وقوع سیل، شهرداری تربت جام کار مرمت جداول و جمع آوری گل و لای خیابان‌ها را شروع کرده و هم اکنون در حال انجام است.

معاون فرماندار تربت جام با اشاره به تمهیدات لازم برای جلوگیری از سیل در شهر تربت جام گفت: هم اکنون در حال ایجاد سیل بند برای بیمارستان سجادیه تربت جام هستیم و اعضای مدیریت بحران آمادگی کامل برای بارندگی دوشنبه را دارند.

رجبی بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد سیل تربت جام مربوط به تگرگ و پهنای ۲ کیلومتری سیلاب بوده است و با توجه به اینکه ۱۰ درصد حجم سیل مربوط به شکسته شدن قسمتی از بند خاکی بوده گزارش برای مرمت بندخاکی که براثر سیل قسمتی از آن شکسته به استان ارسال شده و بعد از تامین اعتبار مرمت خواهد شد.
 
 

مدیریت بحران آمادگی کامل برای بارندگی دوشنبه را دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
اسی
۱۵:۱۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
واقعا بد بود شهر مختل شده بود
آخرین اخبار