تاکید روس‌ها بر لزوم فعالیت کمیته قانون اساسی سوریه بدون فشار خارجی

رئیس‌جمهور روسیه و اعضای دائم شورای امنیت ملی این کشور بر لزوم فعالیت کمیته بررسی قانون اساسی سوریه با مشارکت دمشق بدون اعمال فشار‌های خارجی، تاکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، و اعضای دائم شورای امنیت ملی این کشور بر لزوم فعالیت کمیته بررسی قانون اساسی سوریه، بدون اعمال فشار‌های خارجی تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این نشست بر لزوم تداوم فعالیت کمیته بررسی قانون اساسی سوریه، با مشارکت هیئت نمایندگی دولت دمشق و دیگر هیئت‌ها در ژنو بدون اعمال فشار‌های خارجی، تاکید کردند.

دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفت در این نشست، ارزیابی مثبتی از جلسات ابتدایی کمیته بررسی قانون اساسی سوریه در ژنو ارائه شد و شرکت‌کنندگان در این نشست تاکید کردند مردم سوریه باید درباره آینده این کشور تصمیم‌گیری کنند.

نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد کمیته قانون اساسی سوریه بر سر یک دستور کار و همچنین ترکیب هیئت تدوین که قرار است وظیفه کار بر روی سند قانون اساسی را به عهده بگیرد، به توافق رسیده است. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار