ثبت‌نام بیش از ۱۰۰ تیم استارتاپی و حضور بیش از ۲۵ تیم استارتاپی پس از طی شدن فیلتر‌ها و نظرات داوران و کارشناسان در رویداد نوآوری تِکآپ پیش‌بینی شده است.

ثبت‌نام بیش از ۱۰۰ تیم استارتاپی در رویداد نوآوری تِکآپبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدابوالفضل عباس‌زاده دبیر رویداد نوآوری تِکآپ در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، گفت: رویداد نوآوری تِکآپ در روز‌های ۱۴ و ۱۵ آذر امسال در مشهد برگزار می‌شود و ثبت‌نام و پذیرش شرکت‌کنندگان این رویداد هم از امروز آغاز شده و به مدت ۷ روز ادامه می‌یابد و پیش از برگزاری رویداد نوآوری تِکآپ دوره آموزشی ۲۰ ساعته را برای شرکت‌کنندگان خواهیم داشت.

او افزود: پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از ۱۰۰ تیم استارتاپی و حضور بیش از ۲۵ تیم استارتاپی پس از طی شدن فیلتر‌ها و نظرات داوران و کارشناسان در رویداد نوآوری تِکآپ شده است و در نظر داریم برنامه ویژه‌ای را برای حاضران در این رویداد در ایام هفته پژوهش داشته باشیم.

دبیر رویداد نوآوری تِکآپ در رابطه با حمایت از صاحبان طرح‌ها و ایده‌های برتر این رویداد، گفت: طبق تعاملات صورت گرفته برگزیدگان رویداد نوآوری تِکآپ از حمایت‌های معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، شرکت شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اتاق اصناف برخوردار می‌گردند.

عباس‌زاده تصریح کرد: در برگزاری رویداد نوآوری تِکآپ مجوعه‌های مختلفی همچون شرکت شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اداره کل فنی و حرفه‌ای، پارک علم و فناوری و اتاق اصناف با مسئولان برگزاری این رویداد همکاری داشتند که از تک‌تک این مجموعه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او تاکید کرد: به دنبال شناسایی صاحبان طرح‌ها و ایده‌های برتر و توسعه تولید و اشتغال در حوزه استارتاپ‌های صنعتی هستیم و عااقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این رویداد به نشانی: www.techup.startupsevent.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۰۵۱۳۸۷۶۸۰۲۲ و شماره همراه ۰۹۱۵۶۹۳۷۲۸۰ پاسخگوی مخاطبان خواهد بود.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

 

برگزاری رویداد نوآوری تِکآپ در مشهد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.