مدیر مرکز رشد و نوآوری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد؛

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها در سرخس

اعضاء انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی خراسان رضوی از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد بازدید کردند.

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در راستای توسعه کارآفرینی و استفاده از تجربیات شرکت‌های دانش بنیان و همکاری استارتاپ‌ها در حوزه صنعت نفت و گاز، جمعی از اعضا انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی خراسان رضوی از مجموعه پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد و مرکز رشد و فناوری این مجتمع گازی در سرخس بازدید کردند.

یونس نیک پرست مدیر مرکز رشد و نوآوری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، ضمن معرفی مرکز رشد و ارائه اقدامات صورت گرفته، از عزم راسخ مرکز برای کمک به ارتقاء اکوسیستم کارآفرینی سرخس خبر داد و گفت: این بازدید با هدف استفاده از پتانسیل‌های کارآفرینی و نوآوری استان خراسان رضوی، بهره مندی از خدمات آن‌ها در حوزه توسعه کارآفرینی، فعالیت استارتاپ‌های و شرکت‌های دانش بنیان و همکاری آن‌ها با حوزه نفت و گاز صورت پذیرفت.

او ادامه داد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و توجه به ذینفعان در حوزه بومی و محلی و منطقه‌ای اقدامات مهمی را در دستور کار قرار داده است و یکی از برنامه‌های مهم در این زمینه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها در سرخس می‌باشد.

مدیر مرکز رشد و نوآوری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: در همین راستا رویداد‌های منطقه‌ای شامل برگزاری رویداد‌های نمایشگاهی، سینمای کارآفرینی، گپ و دورهمی کارآفرینی، ارتباط با دانشگاه‌ها و ایجاد فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در سرخس صورت گرفته است.

نیک پرست افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود در سرخس، تمامی امکانات مجموعه رشد و فناوری پالایشگاه به صورت رایگان در اختیار استارت آپ‌ها قرار می‌گیرد و شرکت‌های دانش بنیان که علاقمند به سرمایه گذاری باشند می‌توانند از خدمات مرکز رشد بهره‌مند گردند.

در پایان این بازدید تفاهم نامه همکاری بین مرکز رشد و فناوری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی خراسان رضوی به امضاء رسید.

انتهای پیام //م. ه


بازدید اعضاء انجمن صنفی خدمات کارآفرینی خراسان رضوی از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار