استاندار خراسان رضوی:

پیشرفت کشور مبتنی بر سرمایه مادی و انسانی است

استاندار خراسان رضوی گفت:هر کشوری که بخواهد به پیشرفت دست پیدا کند، به سرمایه مادی و انسانی نیاز دارد.

پیشرفت کشور، مبتنی بر سرمایه مادی و انسانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی در مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش استان در شش ماهه نخست سال ۹۸ گفت: هر کشوری که بخواهد به پیشرفت دست پیدا کند، به سرمایه مادی و انسانی نیاز دارد.

او با بیان اینکه اتصال ۸۵ درصد روستا‌ها و ۹۰ درصد شهر‌های کشور به شبکه گاز بعد از انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی نیروگاه‌های کشور فقط ۵ هزار مگاوات برق تولید می‌کردند، اما امروز این رقم به ۸۵ هزار مگاوات رسیده است.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه ایران یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های مس در جهان محسوب می‌شود، گفت: امروز ایران در کنار کشور‌های گرفتار جنگ و نزاع‌های داخلی از امنیت پایدار برخوردار است.

رزم حسینی افزود: امروز به برکت سرمایه‌های اجتماعی که ورزشکاران، نخبگان، کارآفرینان و مجاهدین اقتصادی بخشی از آن هستند، باید در جهت ارتقاء سطح رفاه عمومی مردم تلاش کنیم.

او تصریح کرد: ۱۰۰ شرکت توانمند به عنوان معین اقتصاد مقاومتی روستا‌های استان برگزیده شده اند تا مسئولیت توسعه پایدار مناطق روستایی در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را برعهده گیرند. 

انتهای پیام// م.ب
 

بهره گیری از ۱۰۰ شرکت توانمند به منظور توسعه پایدار مناطق روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار