دیدار آیت‌الله سید محمدعلی شیرازی با استاندار خراسان رضوی

آیت الله سید محمد علی شیرازی از اساتید سطح عالی حوزه علمیه با علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید محمد علی شیرازی در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: شما عنصر موفق و مفیدی در طول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده اید و گزارشات مثبت زیادی نسبت به عملکرد شما از دوستان دریافت کرده ایم.

او ادامه داد: اکنون که در مشهد و در جوار بارگاه مطهر رضوی توفیق خدمت پیدا کرده اید، سعادتمندی، موفقیت و خدمت شما در این استان اهمیت بالایی دارد، لذا امیدواریم خدمات شما مورد قبول خداوند واقع شده و توفیق تداوم خدمت با خلوص نیت در همه ابعاد به شما عنایت شود.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه با اشاره به اینکه ثروت و سرمایه باید در راه صحیح به کار گرفته شود، گفت: امیدوارم با طرح‌های زیبایی که شما دارید از توفیقات کامل الهی برخوردار باشید، همچنین در حد توان با شما آماده همکاری هستیم.

علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، گفت: ما اینجا مهمان خراسان رضوی و امام رضا (ع) هستیم و از روز اول که کار را شروع کرده ام همواره در محضر علما و روحانیون حضور یافته ام.

او ادامه داد: خراسان رضوی در کنار امکانات مادی و معنوی اش شایستگی و لیاقت مطرح شدن به عنوان یک استان نمونه کشوری را دارد و علی‌رغم تلاش‌های مدیران در سال‌های قبل برای رسیدن به این هدف فاصله داریم.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به ضرورت نقش آفرینی روحانیون و علما در موضوعات اقتصادی جامعه، گفت: می‌توان با ورود علما و ارائه طرح‌هایی «فرهنگ اقتصادی» را در جامعه گسترش داد، لذا نیاز است که علمای دین و روحانیون وارد این حوزه شوند.

رزم حسینی با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی، افزود: ثروتمندان و کارآفرینان «مجاهد اقتصادی» هستند چرا که در جهت خلق ثروت، تقویت اقتصاد و معیشت مردم سرمایه خود را هزینه می‌کنند.

او با اشاره به نتایج مثبت الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در قلعه گنج، کرمان ادامه داد: با اجرای این طرح نرخ بیکاری بعد از ۶ سال از ۲۷.۷ به ۶.۴ درصد کاهش یافت و در کنار این، نقش بسزایی هم در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشت.

انتهای پیام//ف.س
 

ثروتمندان و کارآفرینان «مجاهد اقتصادی» هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.