️️فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد:

نا آگاهی از فضای مجازی، زمینه‌ساز بسیاری از انحرافات رفتاری اعضای خانواده

️️فرمانده انتظامی استان مرکزی نا آگاهی از فضای مجازی را زمینه‌ساز بسیاری از انحرافات رفتاری اعضای خانواده دانست.

نا آگاهی از فضای مجازی، زمینه‌ساز بسیاری از انحرافات رفتاری اعضای خانوادهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در مراسم تجلیل از خانواده کارکنان این نیرو با اشاره به تهدیدات نرم دشمن در جهان امروز تصریح کرد: تردیدی نیست که در جهان توسعه‌یافته کنونی نا آگاهی از فضای مجازی، زمینه‌ساز بسیاری از انحرافات رفتاری اعضای خانواده است.

سرهنگ مفخمی افزود: لازم است والدین با ارتقاء سواد رسانه‌ای و تحلیل مناسب خود از ناهنجاری‌های موجود، به یاری فرزندانشان در این زمینه شتافته و آنان را با ابعاد مفید و نیز بستر‌های خطرآفرین جهان مجازی آشنا و این باور را در نهاد آنان طنین‌انداز کنند.

او اضافه کرد: خانواده در ایران اسلامی به دلیل برخورداری و بهره‌مندی از اصول و ارزش‌های والای الهی و انسانی، همچون سد محکم اجتماعی، مانع از شکل‌گیری و تحقق بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و انحرافات رفتاری در جامعه شده و با قداست بی‌مانند خود، به زیبایی هرچه تمام‌تر، از اجرایی شدن بسیاری از برنامه‌های شوم تهاجم فرهنگی دشمن در سرزمین ایران اسلامی، پیشگیری کرده است.

امنیت و آرامش پایدار ایران اسلامی مرهون فداکاری و صبر خانواده‌های انتظامی

️️فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: پرورش و تربیت فرزندان مؤمن، آینده‌ساز و آراسته کردن آنان به نور علم، تقوا، اخلاق و حفظ اصالت پاک خانواده از ارزشمندترین کرامات انسانی است که خانواده انقلابی و ولایی کارکنان انتظامی، همواره به این اصل محوری توجه داشته‌اند و بی‌تردید طعم شیرین امنیت و آرامش پایدار ایران اسلامی مرهون فداکاری، ایثارگری، صبر و تحمل این خانواده‌های صبور و مقاوم است.

او با قدردانی از تلاش‌های روزافزون جان برکفان پلیس استان مرکزی بیان کرد: مثبت اندیشی همواره تأثیر مهمی در بالا بردن روحیه و محقق شدن اهداف انسان‌ها دارد که با توجه به حساس بودن شغل کارکنان ناجا، این مهم می‌تواند در تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم در سایه‌سار تعالیم ناب اسلامی، دارای نقش کلیدی و حساسی باشد.

سرهنگ مفخمی خدمت در نیروی انتظامی را یک نعمت الهی برشمرد و یادآور شد: همه کسانی که به پلیس مراجعه می‌کنند به نوعی گرفتار مشکلات فردی و یا جمعی هستند که بی‌تردید رفع گرفتاری‌های آنان، فرد فرد شما عزیزان را نیز در اجر و ثواب اخروی کارکنان سهیم خواهد کرد.

او با تأکید بر توجه به بنیان خانواده ادامه داد: با ارتقاء فراگیر درک معنوی فرزندان، باید توانایی‌ها و استعدادها، نیاز‌های شخصیتی و عاطفی فرزندان شناسایی و توقعات والدین نیز بر اساس این توانایی و استعداد برنامه ریزی شود تا به تدریج استعداد‌ها و توانایی‌هایی بالقوه فرزندان شکوفا شده و جامعه اسلامی را به سوی توسعه همه‌جانبه رهنمون سازد.

استقرار سلامت و امنیت اجتماع مهم‌ترین دستاورد همراهی خانواده کارکنان

فرمانده انتظامی استان مرکزی مهم‌ترین دستاورد همراهی خانواده کارکنان را استقرار سلامت و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی دانست و گفت: در شرایط کنونی بیش از هرزمانی کیان خانواده، به عنوان اصلی‌ترین کانون تربیت و پرورش فکری نسل آینده، از سوی دشمنان نظام اسلامی و مروجان فرهنگ غرب مورد آماج برنامه‌های مسموم شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی قرارگرفته است.

او حمایت همسران و خانواده‌های کارکنان پلیس را رمز موفقیت آنان در ایجاد امنیت پایدار در سطح جامعه دانست و بیان کرد: اگر این پشتیبانی و حمایت‌ها نبود، پلیس هرگز در پیشبرد اهداف و اجرایی شدن رویکرد‌های عملیاتی خود در جامعه، به موفقیت‌های چشمگیری که امروز از آن خود کرده، نمی‌توانست دست یابد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.