اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ آبان در خرم ‎آباد

پلیس راهنمایی و رانندگی روز یکشنبه محدودیت‌های ترافیکی شهر خرم‌ آباد از ساعت هشت روز ۱۳ آبان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، با توجه به انجام راهپیمایی در میدان و خیابان شهدا، همه مسیر‌های منتهی به خیابان شهدای شرقی در زمان راهپیمایی مسدود می‌شود.

همچنین شهروندانی که قصد تردد از مسیر تقاطع بیمارستان عشایر به سمت بلوار شریعتی را دارند باید از مسیر تقاطع بیمارستان به سمت پل انقلاب تغییر مسیر داده و از خیابان ساحلی و پل‌های موقت استفاده و یا از بلوار ۶۰ متری (شهید شفیع پور) تردد کنند.

افرادی که قصد تردد از جنوب (بلوار شریعتی) به شمال شهر (میدان ۲۲ بهمن) را دارند باید بعد از عبور از چهار راه اسدآبادی به سمت بلوار شورا تغییر مسیر داده و از بلوار ۳۰ متری پژوهنده و یا ۶۰ متری ادامه مسیر دهند.

پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های ترافیکی را تا پایان راهپیمایی اعمال می‌کند و در این مدت، خیابان انقلاب، سه‌راه بالای مطهری به سمت مصلی مسدود است و خودرو‌ها به سمت سه‌راه پایین مطهری و خیابان ساحلی هدایت می‌شوند.

همچنین خیابان امام (ره)، از تقاطع چهارراه بانک به سمت میدان شهدا مسدود است وسایل نقلیه به سمت میدان استانداری و ساحلی هدایت می‌شوند.

خیابان معلم از سمت میدان شهید انوشیروان رضایی منتهی به سه‌راهی باختر و بلوار شورا به سمت خیابان انقلاب از شرق به غرب نیز مسدود است.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح از میدان شهدا خرم آبادآغاز می‌شود و در مسیر‌های پل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب تا مصلای الغدیر ادامه دارد.

۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز است.

انتهای پیام/ر

محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ آبان در خرم ‎آباد اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.