تغییر نظر ۱۸۰ درجه‌ای کارگردان هالیوود درباره فیلم‌های مارول

مارتین اسکورسیزی که پیش از این اظهار نظر‌های جنجالی درباره فیلم‌های مارول داشته حالا به نیویورک تایمز گفته که این به معنی تنفر از این فیلم‌ها نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، بعد از جنجال‌هایی که هفته‌ها به دلیل انتقادات مارتین اسکورسیزی از مارول ایجاد شده بود، این کارگردان در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز از انتقاد‌های خود مبنی بر اینکه فیلم‌های مارول سینما نیستند، دفاع کرد و همچنین توضیحات بیشتری در این باره داد.

او مدت‌ها قبل به مجله امپایر گفته بود فیلم‌های مارول بیشتر شبیه پارک و شهربازی هستند تا فیلم سینمایی.

او حالا به نیویورک تایمز گفته که نظرات او به این معنی نیست که او از فیلم‌های مارول متنفر است، بلکه او معتقد است این فیلم‌ها مناسب او نیستند.

اسکورسیزی می‌گوید: بسیاری از مجموعه فیلم‌های سینمایی توسط افرادی مستعد و خلاق ساخته می‌شود و شما می‌توانید این را در نمایش فیلم‌ها ببینید. این حقیقت که خود فیلم‌ها من را شگفت زده نمی‌کنند مربوط به ذائقه و خلق و خوی شخصی من است.

او همچنین نوشت: اگر من هم جوان‌تر بودم و در همین زمان زندگی می‌کردم ممکن بود با این فیلم‌ها هیجان زده بشوم و حتی خودم نیز تلاش کنم تا یکی مثل آن‌ها را بسازم، اما تا کنون فیلم‌هایی را ساختم که تفاوت زیادی با دنیای مارول دارند. او توضیح داد زمانی که جوانتر بوده فیلم‌های آلفرد هیچکاک را تماشا می‌کرده که مجموعه فیلم‌های عصر خود بوده اند.

سازنده «مرد ایرلندی» همچنین در مورد فیلم سینمایی جوکر و مشارکتش در ساخت آن گفت: ۴ سال پیش خیلی زیاد به ساخت این فیلم فکر می‌کردم. اما به دلیل این که وقتی برای آن نداشتم تصمیمی برای ساخت آن نگرفتم. تاد فیلیپس (کارگردان جوکر) به من گفت که این فیلم برای توست و من گفتم نمی دانم که میخواهم این کار را انجام بدهم یا نه. در نهایت تصمیم گرفتم به دلایل شخصی در ساخت آن دخالت نکنم.

او همچنین از واکین فینیکس و تاد فیلیپس که این فیلم را به اثری برجسته تبدیل کرده اند تقدیر کرد و گفت که جوکر یک فیلم ابرقهرمانی به حساب نمی‌آید، اما با این حال او هیچ گاه تمایلی نداشته است که فیلمی با حضور شخصیت‌های کتاب‌های مصور (مارول و دی سی) کارگردانی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.