انتقاد رئیس انجمن ملی صاحبان سینمای آمریکا از اکران افتضاح «مرد ایرلندی»

رئیس انجمن ملی صاحبان سینمای آمریکا معتقد است فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی شایسته اکران به شیوه بهتری بود.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، به نشانه نگرانی‌های که توسط شرکت نتفلیکس در صنعت سینما به وجود می‌آورد، رئیس انجمن ملی صاحبان سینما در آمریکا این شبکه استریم را به خاطر شیوه نمایش فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» سرزنش کرد.

این فیلم درام که مارتین اسکورسیزی ساخته از روز جمعه تنها در هشت سینما از جمله سینمای آمریکایی تئاتر مصر در هالیوود و سالن تئاتر بلاسکو در منهتن اکران می‌شود. تعداد سالن‌های نمایش این فیلم در هشتم نوامبر دو برابر خواهد شد و به ۱۶ سینما خواهد رسید.

نتفلیکس هنوز اعلام نکرده که از هفته آینده کدام سینما‌ها میزبان این فیلم ۲۰۹ دقیقه‌ای خواهند بود. مرد ایرلندی در تاریخ ۲۷ نوامبر (۶ آذر) در این شبکه منتشر خواهد شد. این کمپانی همچنان بر روی سیاست سابق خود که میزان فروش فیلم هایش را اعلام نمی‌کند باقی مانده است و از پاسخ به این منابع خبری خودداری کرده است.

جان فیتیان، رویس انجمن ملی صاحبان سینما که به اختصار NATO شناخته می‌شود می‌گوید از اینکه نتفلیکس و سینما‌ها نمی‌توانند راهی مناسب پیدا کنند تا «مرد ایرلندی» در تعداد سالن‌های بیشتری اکران شود نا امید شده است. او می‌گوید این شیوه اکران افتضاح باعث می‌شود که نتفلیکس پول زیادی را از دست بدهد. او همچنین هشدار داد که نتفلیکس به دلیل زمان کوتاهی که برای اکران فیلم‌ها در نظر می‌گیرد، جذابیت خود را به عنوان مقصد فیلمساز‌ها از دست خواهد داد.

برنامه ریزی نتفلیکس برای فیلم «مرد ایرلندی» همانند الگویی است که سال گذشته برای فیلم سینمایی «رُما» به کارگردانی آلفونسو کوارون در نظر گرفته شده و این فیلم پیش از نمایش در شبکه نتفلیکس به مدت ۲۱ روز در سینما‌های مستقل نمایش داده شد. در نهایت اعلام نتفلیکس این فیلم در ۱۱۰۰ سالن سینما در جهان اکران شد و هیچگاه فروش این فیلم را اعلام نکرد.

فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» ۱۶۰ میلیون دلار هزینه ساخت داشته است و یکی از بخت‌های اصلی نتفلیکس در اسکار و جوایز سینمایی امسال است. این فیلم نهمین همکاری رابرت دنیرو و اولین همکاری آل پاچینو با مارتین اسکورسیزی است. دیگر بازیگران این فیلم شامل جو پشی و هاروی کیتل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار