صحبت‌های جالب کارشناس BBC درباره منابع مالی اپوزیسیون غرب‌نشین + فیلم

کارشناس شبکه BBC و تحلیلگر سیاسی مقیم آلمان در صحبت‌های اخیر خود به نکات جالبی در مورد افراد به اصطلاح اپوزیسیون و دریافت بودجه و امکانات در قبال فعالیت ضد ایرانی آنان اشاره کرد.

صحبت های جالب کارشناس BBC درباره حمایت مالی از اپوزسیون خارج + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشورهای استعمارگر همیشه از حربه‎ها و اهرم‌های مختلف برای فشار بر کشورهای در حال توسعه و مستقل استفاده می‌کنند. یکی از این اهرم‌های فشار، به کارگیری افراد معاند با عنوان اپوزیسیون و  ایجاد بستر مناسب مانند بودجه و امکانات برای آنها است.

نقش این افراد جذب فریب خوردگان در داخل کشور با هدف ایجاد بلوا و آشوب برای بهره برداری کشور استعماگر در برهه‌های حساس است. واقعیتی که یکی از کارشناسان سیاسی مقیم خارج از کشور نیز به آن اذعان دارد. 

بنا به گفته حبیب بابایی کارشناس شبکه بی‌بی‌سی فارسی، در کشورهای اروپایی مطابق با قانون برای فعالیت ضد ایرانی و حمایت از تحریم‌ها علیه ملت ایران، بودجه و امکانات ارائه می‌شود. این در حالی است که اگر فعالیت فرد بر علیه کشوری که در آن مقیم است، باشد بلافاصله این حمایت مالی و امکانات قطع و باز پس گرفته می‌شود.

در ادامه می‌توانید صحبت‌های جالب این کارشناس سیاسی مقیم خارج از ایران را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

کارشناس بی‌بی‌سی خطاب به اپوزیسیون: انتخابات برگزار کنید تا مشخص شود چقدر هوادار دارید!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار