لیگ قهرمانان اروپا؛

صعود یوونتوس با گل ثانیه های پایانی کاستا/ اولین پیروزی بایرن با فلیک

در ادامه دیدار‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۱۲ و ۲۵ دقیقه، دو دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۱۲ و ۲۵ دقیقه، دو دیدار همزمان برگزار شد که یوونتوس موفق شد لوکوموتیو مسکو را شکست دهد و بایرن مونیخ از سد المپیاکوس گذشت.

یوونتوس در روسیه مهمان لوکوموتیو مسکو بود که با نتیجه دو بر یک حریف را شکست داد. در این مسابقه ابتدا بانوی پیر در دقیقه چهار توسط آرون رمزی دروازه حریف را باز کرد. البته این گل روی ضربه آزاد محکم رونالدو به دست آمد که دروازه بان حریف اشتباه کرد و توپ از بین پاهایش عبور کرد و روی خط دروازه رمزی روی توپ اثر گذاشت تا گل به نام او ثبت شود. تیم روسی خیلی زود به بازی برگشت و در دقیقه ۱۲ میرانچوک بازی را به تساوی کشاند. مسابقه تا دقیقه ۹۰ با همین نتیجه رو به پایان بود که داگلاس کاستا ستاره برزیلی و تعویضی یووه در دقیقه ۹۳ با حرکتی فوق العاده وارد محوطه جریمه حریف شد و گل دوم را زد تا یووه مانند بازی قبلی اش با لوکوموتیو در لحظات پایانی پیروز شود.

شاگردان ساری با این برد ۱۰ امتیازی شدند و در صدر جدول گروه چهارم جای دارند و صعودشان به دور بعد قطعی شد. لوکوموتیو هم با سه امتیاز در رتبه سوم گروه است.

در بازی همزمان، بایرن مونیخ با سرمربی جدید و موقتش هانس فلیک که فعلا جایگزین نیکو کواچ اخراج شده هست، با دو گل مهمانش المپیاکوس را شکست داد. لواندوفسکی در دقیقه ۶۹ و ایوان پرشیچ در دقیقه ۸۹ گل‌های باوارایی‌ها را زدند.

در جدول گروه دوم، بایرن با ۱۲ امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم یونانی با یک امتیاز قعرنشین است.


بیشتر بخوانید: کامبک فوق العاده دورتموند و شکستی دیگر برای یاران کونته / تساوی چلسی و آژاکس در مصافی دیدنی


انتهای پیام/

نتایج لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار