خط‌ دریایی اندونزی - چابهار این بندر را به‌ هاب ترانزیت تبدیل می‌کند

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: راه‌اندازی خط دریایی اندونزی - چابهار با توجه به فعال بودن خط دریایی اندونزی - دبی، می‌تواند چابهار را به هاب منطقه‌ای گردشگری و ترانزیت منطقه تبدیل کند.

خط‌دریایی اندونزی-چابهاراین بندر رابه‌هاب ترانزیت تبدیل می‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  روابط عمومی میراث فرهنگی وگردشگری ؛ مجتبی میرحسینی معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سفیر اندونزی به اتفاق هیات همراه با هدف گسترش فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری از امروز به مدت ۲ روز وارد سیستان و بلوچستان شد تا در نشست‌های جداگانه زمینه همکاری‌های مشترک اقتصادی و گردشگری را بررسی کند.

او گفت: بررسی ظرفیت‌های پایانه مرزی میلک و میرجاوه به منظور توسعه اقتصادی و گردشگری، نشست با استاندار سیستان و بلوچستان و فعالان بخش خصوصی گردشگری و تجار و اعضای اتاق بازرگانی و بررسی مسائل مربوط به ورود و خروج گردشگران کشور اندونزی در این استان از جمله برنامه‌های دیدار سفیر اندونزی با مقام‌های سیستان و بلوچستان است.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشور‌های حاشیه اقیانوس هند نیز از جمله موارد مهم برای طرح در نشست مدیران شرکت‌های گردشگری بخش خصوصی با سفیر اندونزی خواهد بود.

او  بیان کرد: وزیر مختار و دبیر اول سفارت اندونزی و هیات همراه امروز از سایت‌های تاریخی کوه‌خواجه و پایگاه جهانی شهرسوخته و پایانه‌های مرزی کهک و میلک بازدید کردند.

میرحسینی ادامه داد: شرکت در نشست اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان و مدیران شرکت‌های گردشگری، دیدار و گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان و بازدید از مرز و پایانه مرزی میرجاوه از دیگر برنامه‌های هیات اندونزیایی خواهد بود.

انتهای پیام/ع

سفر سفیر اندونزی  به زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار