روحانی سرمربی تیم ملی کاراته روسیه شد

روحانی قهرمان کاراته آسیا و جهان با عقد قرارداد یکساله هدایت تیم ملی کاراته روسیه را برعهده گرفت.

روحانی سرمربی تیم ملی کاراته روسیه شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین روحانی با عقد قرارداد یکساله هدایت تیم ملی کاراته روسیه را برعهده گرفت.

روحانی مربی سابق تیم ملی کاراته ایران بعد از عقد قرارداد با تیم ملی روسیه برای هدایت این تیم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کاراته روسیه قدمت زیادی دارد و بازیکنان این کشور سابقه خوبی دارند و همیشه مدال آور بودند، اما در چند سال اخیر افت زیادی در نتیجه گیری داشته است.

او تصریح کرد: من با رئیس فدراسیون کاراته روسیه در لیگ جهانی مسکو یا جلسه یک ساعته داشتم و بالاخره با آن‌ها به توافق رسیدم، البته جز من هفت مربی دیگر هم آن جا بودند، ۳ مربی از کشور ترکیه، ۲ تا آذربایجان و ۳ تا از ایران با خود من.

روحانی افزود: همکاری من با تیم ملی دیگر به پایان رسیده و دیگر نمی‌توانم با فدراسیون کاراته ایران همکاری داشته باشم. کشور روسیه خوشبختانه روابط خوبی با ما دارد و شاید بتوانیم در آینده اردو‌های مشترکی بین تیم روسیه با ایران داشته باشیم.

مربی تیم ملی کاراته در ادامه گفت: از شنبه ۱۸ آبان ماه به طور رسمی کارم را در کشور روسیه آغاز می‌کنم و امشب هم راهی مسکو می‌شوم. از مسکو با کالوان می‌روم و به مدت ۲ روز شاهد رقابت‌های قهرمانی کشور در آنجا هستم.

روحانی تصریح کرد: تمام کشور‌ها به دنبال کسب سهمیه المپیک هستند، اما باتوجه به بحث رنکینگ کاراته کا‌های روسیه کسب سهمیه بسیار سخت است و ما تمام تمرکزمان را می‌گذاریم تا در این هفت ماه باقی مانده تا آخرین مسابقه گزینشی که در پاریس است ورزشکاران این کشور را به کسب سهمیه برسانیم.

او افزود: من برای تیم ملی کاراته ایران آرزو موفقیت دارم. کاراته ایران جزو قدرت‌های بزرگ دنیاست، من هفت سال در کادر فنی تیم ملی فعالیت کردم و امیدوارم کاراته کا‌های ما بهترین نتیجه را برای کسب سهمیه المپیک به دست آورند.


بیشتر بخوانید: رنکینگ المپیکی ملی پوشان کاراته ایران اعلام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار