لیگ اروپا؛

صعود منچستریونایتد با پیروزی آسان/ شکست رم در دقیقه ۹۰ با گل پسر تورام

در ادامه دیدار‌های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا، از ساعت ۲۳:۳۰، یازده دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، ۱۱ دیدار همزمان برگزار شد.

در مهمترین مسابقه، تیم منچستریونایتد از گروه L میزبان پارتیزان بلگراد بود که با سه گل به پیروزی دست یافت. گرین وود در دقیقه ۲۲، آنتونی مارشیال در دقیقه ۳۳ و مارکوس رشفورد در دقیقه ۴۹ گل‌های شیاطین سرخ را به ثمر رساندند. شاگردان سولسشیر با این برد ۱۰ امتیازی شدند و در صدر جدول این گروه جای دارند و صعودشان به دور بعد قطعی شد.

در دیگر دیدار مهم امشب، تیم رم از گروه J مهمان مونشن گلادباخ آلمان بود که با نتیجه دو بر یک مغلوب شد. فدریکو فازیو مدافع آرژانتینی رم ابتدا در دقیقه ۳۵ دروازه خودی را باز کرد و سپس در دقیقه ۶۴ دروازه حریف را گشود و بازی را مساوی کرد. مارکوس تورام پسر لیلیان تورام مدافع سابق تیم ملی فرانسه در دقیقه ۹۰ گل دوم را برای مونشن گلادباخ زد تا گرگ‌ها در این بازی خارج از خانه مغلوب شوند.

در دیگر بازی این گروه، بشیکشاهیر ترکیه با سه گل میزبانش وولفسبورگر اتریش را شکست داد. در این گروه تیم ترکیه‌ای با هفت امتیاز صدرنشین است و مونشن گلادباخ و رم با پنج امتیاز در رتبه‌های دوم و سومند.

در گروه K براگا سه بر یک بشیکتاش را شکست داد و وولورهمپتون یک بر صفر اسلوان براتیسلاو را مغلوب کرد.

در گروه I ولفسبورگ سه بر یک مقابل مهمانش خنت بلژیک شکست خورد و سن اتین فرانسه مقابل میزبانش اولکساندریا به تساوی دو بر دو دست یافت.

در گروه H اسپانیول با شش گل مهمانش لودوگورتس را برد و فرانس واروژ مقابل مهمانش زسکامسکو به تساوی بدون گل دست یافت.

در گروه G، فاینورد مقابل مهمانش یانگ بویز با تساوی یک بر یک دست یافت و رنجرز با دو گل مهمانش پورتو را شکست داد.


بیشتر بخوانید: شکست خانگی لاتزیو و پیروزی سویا/ یاران حسینی مغلوب شدند


انتهای پیام/

نتایج هفته چهارم لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار