لیگ اروپا؛

«پپه» فرشته نجات آرسنال در دقایق پایانی در شب شکست لاتزیو/شکست ترابزون اسپور در غیاب حسینی

در ادامه دیدار‌های دور سوم مرحله گروهی لیگ اروپا، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب، ۱۱ دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های دور سوم مرحله گروهی لیگ اروپا، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب، ۱۱ دیدار همزمان برگزار شد.

در مهمترین مسابقه، تیم فوتبال آرسنال میزبان ویتوریا گیمرش پرتغال بود که سه بر دو پیروز شد. توپچی‌ها در این بازی ابتدا در دقیقه هشت گل او را توسط ادواردس دریافت کردند، اما در دقیقه ۳۲ مارتینلی بازی را به تساوی کشاند. برونو دوارته در دقیقه ۳۶ دوباره پرتغالی‌ها را پیش انداخت، اما نیکولاس پپه در دقایق ۸۰ و ۹۰ برای آرسنال گلزنی کرد تا این تیم کامبک بزند.

در همین گروه اینترخت فرانکفورت دو بر یک مهمانش استاندارد لیژ بلژیک را مغلوب کرد تا پشت سر آرسنال هفت امتیازی با شش امتیاز در رتبه دوم گروه جای گیرد.

در گروه E تیم لاتزیو در اسکاتلند مقابل میزبانش سلتیک دو بر یک شکست خورد. همچنین مصاف تیم‌های رن فرانسه کلوژ رومانی در همین گروه با پیروزی یک بر صفر تیم رومانیایی به پایان رسید. نکته جالب این مسابقه اخراج سه بازیکن از دو تیم در این بازی بود. رن دو بازیکن خود را در دقایق پنج و ۴۶ به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم از دست داد و کلوژ در دقیقه ۸۲، ۱۰ نفره شد. ضمن آنکه رن یک پنالتی توسط امبایه نیانگ در دقیقه ۲۸ از دست داد. در جدول این گروه سلتیک با هفت و کلوژ با شش امتیاز اول و دومند.

از گروه D اسپورتینگ لیسبون با یک گل روسنبرگ نروژ را شکست داد و آیندهوون هلند و لاسک اتریش به تساوی بدون گل رضایت دادند. آیندهوون هفت امتیازی و اسپورتینگ شش امتیازی در این گروه بیشترین شانس صعود را دارند.

در گروه C، ختافه اسپانیا با یک گل مغلوب مهمانش بازل سوئیس شد و کراسنودار روسیه دو بر یک ترابزون اسپور ترکیه را برد. در این مسابقه مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد. بازل با هفت و ختافه با شش امتیاز در این گروه اول و دومند.


بیشتر بخوانید: کار سخت یاران حسینی در سرزمین شمالی/ منچستر یونایتد در اندیشه تثبیت صدرنشینی 


در گروه B، دیناموکیف اوکراین در خانه مقابل گپنهاگن دانمارک با تساوی یک بر یک متوقف شد و مالمو سوئد دو بر یک مهمانش سوئیس را شکست داد. دیناموکیف و کپنهاگن در این گروه با پنج امتیاز صدرنشینند.

از گروه A نیز، سویا اسپانیا با سه گل مهمانش دودلانژ را برد و با ۹ امتیاز کامل از سه مسابقه صدرنشین این گروه است.


بیشتر بخوانید: پیروزی منچستریونایتد و توقف رم/تساوی خنت در شب نیمکت نشینی محمدی 


انتهای پیام/

نتایج هفته سوم لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار