امام جمعه خرمشهر؛

تفرقه افکنی ،یکی از مهم ترین راهبردهای استکبار برای فروپاشی ملت ها

امام جمعه خرمشهر گفت : یکی از مهم ترین راهبردهای استکبار برای فروپاشی ملت ها تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف است .

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان  ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج ) و آغاز هفته وحدت گفت: راهبرد اسلام و قرآن وحدت ، تعامل و صلح  بین ادیان است ،وحدت یکی از آموزه های اصلی قرآن است . 

او در ادامه با تاکید بر اهمیت ترمیم سیل بندها اداه داد :  ستاد مدیریت بحران خوزستان و شهرستان به بررسی معضلات  مناطق سیل خیز شهرستان بپردازند .

امام جمعه خرمشهر   همچنین گفت: رسیدگی به مشکلات آبگرفتگی سطح شهر بیشتر از هزینه به همت نیاز دارد .

 حجت الاسلام عادلپور گریزی به سخنان رهبری در دیدار با دانش آموزان زد و افزود :  هدف آمریکا از پافشاری برای  مذاکره این است که با ایجاد دوقطبی و نفوذ مقاومت ستودنی ملت ایران را فروبپاشاند .

امام جمعه خرمشهر  ادامه داد: نتیجه مذاکرات برجام تشدید تحریم ها بود و این حاکی از آن است که مذاکره هیچ سودی ندارد .ما باید با اتکا به توان داخل مشکلات خودمان را حل کنیم .

 محمد جواد عادل پور افزود : فرصت های دولت یازدهم و دوازدهم در برجام ، پسابرجام و  صبر راهبردی برجام تلف شد  ، دیگر  وقت آن است که انتظار را به  پایان برسانیم  .

 درپایان  امام جمعه خرمشهر ضمن تشکر از اقدامات قوه قضاییه ،خواستار رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه کارخانه صابون سازی  از ریاست محترم این قوه شد .

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

برچسب ها: نمازجمعه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.