امام جمعه خرمشهر؛

۱۳ آبان، انقلاب دوم ایران و روز تقابل حق بر باطل

امام جمعه خرمشهر گفت : سیزده آبان ، در حقیقت انقلاب دوم ایران و روز تقابل حق بر باطل است .

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول  گفت : سیزده آبان ، در حقیقت انقلاب دوم ایران و  روز تقابل حق برباطل است .

 اوافزود : اگر حماسه های مانند ، سیزده آبان نبود قطعا  اکنون کشور در اوضاع بدی به سر میرد.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به معارفه کوروش مودت به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش  و تشکر از زحمات او، ادامه داد  : امیدواریم استاندارمحترم در اسرع وقت  یک فرد جهادی ، انقلابی ،توانا، متخصص و دلسوز را  به عنوان فرماندار شهرستان انتخاب کند .

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه خرمشهر آنچنان که باید مورد نگاه دردمندانه و مدبرانه  قرار نگرفته گفت  : درشهری که از رودخانه برخوردار است نباید آبگرفتگی معابر موجب بروز مشکلات برای مردم شود .

او با اشاره به تصویب شهردار جدید خرمشهر افزود : همه ی اعضای شورای شهر باید به داد شهر و مردم برسند و اختلافات را کنار بگذارند.

امام جمعه خرمشهرگریزی به اوضاع کشور عراق زد و گفت :به نقل از گفتمان بصیر ، آگاهانه و  انقلابی مقام معظم رهبری دلسوزان عراق  باید هوشیار باشند .

حجت الاسلام عادل پور ادامه داد : لازم به ذکر است که مطالبات مردم عراق به جا بوده ولی مردم بدانند که دشمن از این بستر برای توطئه سازی استفاده میکند .

او گفت :ملت ما بر اساس تجربیات خود به این نتیجه رسیده که بهترین راه ،   منتفی ساختن  سفارتخانه  آمریکا است .

امام جمعه خرمشهر ادامه داد : استراتژی آمریکا این است که یا زیردست آنها باشید یا نابود شوید ، اما راهبرد جمهوری اسلامی ایران  ، راهبرد امام حسین (ع)می باشد ، راهبرد که شعارش هیهات من الذله است.

 انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه شهرستان خرمشهر

برچسب ها: نمازجمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.