امام جمعه آبادان؛

مراقبت از وحدت و اتحاد مسلمانان جهان

امام جمعه آبادان گفت:همه باید مراقب باشیم وحدت و اتحاد مسلمانان جهان خدشه دار نشود.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان گفت:همه باید مراقب باشیم وحدت و اتحاد مسلمانان جهان خدشه دار نشود،چرا که دشمن تلاش می کند با ایجاد و تحریک گسل های مذهبی و قومیتی از این ظرفت در راستای تفرقه افکنی در جوامع اسلامی سو استفاده کند.

او افزود:نمادهای مقدس در مذاهب شیعه و سنی هردو قابل احترام هستند و هرگز نباید به باورهای مذهبی افراد توهین شود،دشمن امروز فضای توهین و تفرقه را به وجود آورده تا امنیت منطقه غرب آسیا را برهم بزند و به مقاصد پلید خود برسد.

امام جمعه آبادان ادامه داد:دشمن با راه اندازی جنگ روایت ها،تصویر مخدوش و دروغین خود را از وقایع در قالب بسته بندی جذاب و هنرمندانه ارائه می دهد تا اذهان و باورهای جوامع به ویژه نسل جوان را خراب کند، نمونه بارز جنگ روایت ها تطهیر حکومتِ فاسد طاغوت و رژیم پهلوی است،حکومتی که بسیاری از درباری ها به فساد گسترده در آن اعتراف کرده اند؛نمونه دیگر آن تحریف آرمان های امام خمینی (ره) و اابته نادیده گرفتن دشمنی های تاریخی آمریکا با ملت ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور گفت:از اقدام دولت در خصوص برداشتن گام چهارم در کاستن محدودیت های انرژی هسته ای تشکر می کنیم،انجام نشدن تعهدات برجامی از سوی اروپایی ها بار دیگر نشان داد که آنان قابل اطمینان نیستند و در عین حال افول روزافزون سلطه جهانی آمریکا به ویژه در مقابل جمهوری اسلامی ایران را نیز شاهد هستیم.

او افزود: از شهرداری می خواهیم در زمینه خدمت رسانی به مناطق آسیب پذیرتر به لحاظ چالش های عمران شهری از جمله ذوالفقاری و سلیچ  تلاش مضاعف صورت پذیرد از مردم نیز می خواهیم در خصوص نظافت و زیباسازی محله خود مشارکت داشته باشند،پیشنهاد می کنیم همانگونه که طرح همیار پلیس اجرایی و بااستقبال رو به رو شد،طرح همیار پاکبان نیز در محله های گوناگون عملیاتی شود.

امام جمعه آبادان ادامه داد:تعدادی از کارکنان تعمیرات پالایشگاه آبادان  مدت هاست حقوق و معوقات خود را دریافت نکرده اند و وضعیت شغلی آنان نیز روشن نیست،به زودی در این زمینه با مدیرعامل پالایشگاه نشست ویژه برگزار می کنیم و تا به سرانجام نرسیدن این موضوع دست از پیگیری نخواهم کشید.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه شهرستان آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.