عبدی: نتیجه گرفتن فقط به برد و باخت نیست/ نباید در فوتبال پایه نتیجه گرا باشیم

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: نتیجه گرفتن فقط به برد و باخت نیست و اگر بتوانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و یک نسل جدید به فوتبال کشور معرفی کنیم یک نتیجه مثبت است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان پس از پیروزی پرگل تیم ملی جوانان برابر نپال اظهار داشت: مطمئنا این جوانان در آینده به تیم ملی بزرگسالان خواهند رسید، اما نباید برد و باخت‌های فوتبال پایه را خیلی در نظر بگیریم و باید تمرکزمان روی توسعه و پرورش بازیکنان باشد. همچنین باید امکانات بیشتری به تیم‌های پایه بدهیم و بتوانیم در تورنمنت‌های بهتری شرکت کنیم تا بازیکنان محک جدی تری بخورند.


بیشتر بخوانید: برزگر: زمان برد تا با زمین و جو دیدار با قرقیزستان آشنا شویم/ همه توقع دارند تیم ملی جوانان به جام جهانی برود


عبدی در واکنش به این که شرایط تیم ملی جوانان برای مسابقات پیش رو از جمله مسابقات آسیایی و جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کند گفت: نتیجه گیری ما در رده پایه بستگی به این دارد که تا چه میزان امکانات در اختیار این تیم‌ها قرار دهیم و تا چه اندازه بتوانیم خودمان را به سطح اول فوتبال آسیا نزدیک کنیم، زیرا تیم‌هایی که در آن مسابقات شرکت می‌کنند، در سطح خیلی بالاتری قرار دارند و موفقیت سخت‌تر است، بنابراین برای عملی کردن این کار سخت باید همه دست به دست هم دهیم تا تیم ملی نتیجه بگیرد. البته نتیجه گرفتن فقط به برد و باخت نیست و اگر بتوانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و یک نسل جدید به فوتبال کشور معرفی کنیم یک نتیجه مثبت است.


بیشتر بخوانید:  علوی: فیفا درباره میزبان بازی‌ها تصمیم می‌گیرد/ ۳ قسط از مطالبات ویلموتس را پرداخت کردیم


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار