برزگر: زمان برد تا با زمین و جو دیدار با قرقیزستان آشنا شویم/ همه توقع دارند تیم ملی جوانان به جام جهانی برود

بازیکن تیم ملی جوانان گفت: برد تا با زمین و فضای حاکم در دیدار با تیم ملی قرقیزستان آشنا شویم، اما در نهایت پیروز شدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آریا برزگر بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان  بعد از برتری ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل قرقیزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: خدا را شکر بازی اول را بردیم اما این دیدار تمام شد و اکنون تمام تمرکز و فکرمان را روی بازی های بعدی با نپال و امارات قرار می دهیم.

او درباره کیفیت نه چندان خوب تیم ملی جوانان ایران در نیمه اول گفت: بازی اول شرایط خاصی دارد و زمان می برد تا با زمین و جو دیدار آشنا شویم اما در نیمه دوم رفته رفته بهتر شدیم و خدا را شکر توانستیم این دیدار را ببریم.

مهاجم‌ تیم ملی فوتبال جوانان درباره حمایت از این تیم و حضور مسئولان فدراسیون، مربیان تیم های لیگ برتری و سرمربی تیم ملی امید در ورزشگاه دستگردی اظهار کرد: مسئولان فدراسیون خیلی برای ما زحمت کشیده و امکانات خوبی فراهم کردند تا تیم جوانان در این رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشد. طبیعی است همه توقع کنند تیم ملی جوانان به عنوان تیم اول از گروهش بالا بیاید و در نهایت به جام جهانی صعود کند.

او درباره بازی سخت تیم ملی جوانان مقابل امارات گفت: با تمرکز تمام بچه ها می دانیم‌ اتفاق های خوبی در راه است. انشاالله امارات را هم شکست می دهیم. در پایان می خواهم درگذشت مادر خطیب (مربی تیم ملی جوانان) را به او تسلیت بگویم و امیدوارم روح او شاد باشد. این موضوع به ما شوک وارد کرد.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال جوانان ایران ۳ - قرقیزستان صفر/ یوزهای جوان گام نخست را محکم برداشتند


انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم ملی جوانان درباره برتری برابر تیم قرقیزستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار